Klippmaskin
Finns en klippmaskin utan sladd på Hööks för 1700 är det någon som har den som kan ge mig en liten resume?

oj så billig =D
har letat efter 1 men alla kostar över 2000kr, säg till om du köper den och berätta hur den var?! =D

jag kan inte se nån klippmaskin utan sladd för 1700 kr på hemsidan?
Medarbetare på Dressyr.ifokus
#2 detta är med sladd, tycker det är bättre annars måste man ladda batterier och så håller inte ett batteri till en hel klippning… eller ja det är min uppfattning:P
#3 Men du skrev i #0 att det var utan sladd…
Det jag hittar på deras hemsida är:
klippmaskin showmaster 429:- (sladdlös, passar bäst till huvud, ben)
Klippmaskin Showmaster Professional 1799:-
Klippmaskin Heiniger Progress 3599:-
Medarbetare på westernridning.ifokus

jag tycker det är bättre att satsa på kvalitet så den förhoppningsvis håller länge än att köpa en billig som dels kanske går sönder och som kanske inte orkar klippa så mycket
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
ojsan jag tänkte nog lite fel när jag skrev det där hahah… jag menar naturligtvis med sladd!:P

Jag har hööks showmaster klippmaskin 1799:- är hel nöjd med den med tanke på priset funkar alldelse utmärkt och då har min lille tjock björn päls

Nån mer som har den som kan berätta vad dom tycker?
Och är det nån som har den för 3600kr?
Har starka funderingar på att köpa en klippmaskin och jag har den för 3600:- som kandidat. Så berätta gärna ni som har en klippmaskin från hööks!
Fia plutt, finns en i ullared som kostar 1100;- Puss!
Oj glömde skriva #1

#8 ska du köpa en för 3600 kan du lika gärna köpa en sån DeLaval från GG som jag har som vi VET är bra XD tror den kostade 3800 kr eller nåt

#11 Jag har kollat på den med, för jag vill egentligen ha en sån med den kostar 4000! Då jag inte är gjord av pengar är 400 ändå en skillnad..:/ Den från hööks ser ut o va lika dan modell nämligen.. Om inte mor o far vill sponsra med en liten peng.. Får se vad tandläkarbesöket går på i morrn, hur mycket pengar jag får kvar:P
Ska jag ändå köpa en för 3600 själv kan ju dom sponsra med 400 kanske (a)
Både jag och grannen med med många hästar använder "oaster trimmer". Dessa är gjorda för trimmning av hundar, men är betydligt smidigare än många andra stora och klumpiga rakaparater för hästar.
Vi köpte dem samtidigt och det var snart 20 år sedan - och de är fortfarande lika fina.
Det enda som kan behövas till skillnad från (?) andra klippmaskiner är att om man helrakar en häst (150 cm~) så kan den behöva svalna lite i 2-3 minuter innan man börjar med nästa halva. Inget som är sagt som föreskrift men inget mår ju bra av att bli väldigt varmt, men den klara ändå hästar utan problem ^^
En riktig kvalitets maskin som även hundproffs använder =)
Denna klippmaskin kostar mellan 2500 till 3500 kr lite beroende butik, emn de går att hitta för under 3000 i.af!
Hakuna matata!

#12 bara för att dom ser likadana ut så betyder det ju inte att funktionen är den samma XD
har du funderat på hur det blir med skär sen? och om man kan lämna hööks skär till GG för slipning osv? =)

#14 Haha, nä det är klart, men det är ju förmodligen nån liknande funktion sen vet man ju inte hur det är med kvalitén o så:/
Nja…Det där med skär ordnar sig ju alltid^^ Men som sagt.. Får se..Jag har inte vågat kolla mitt konto än…

Lämna skären på GG kan man göra. Det spelar ingen roll vilken maskin de är till=)

#16 Ahh, bra att du har koll Malin;)

Ellen! Jag har väl alltid koll;)