Mollys träns

Jag skulle oroa mig mer över hur sadeln sitter, är lite dålig bild för att avögra det och det kan bero på stelt läder nu, men jag tycker bommen ser ut att kunna vara för rak?
Jag skulle spänna nosgrimman aningen högre upp, närmare ganachen. Aer ut att sitta bra annars? :)

Sadeln är helt ny så ; P , och den borde passa för vi tog hitt sadelmakaren och vetrinären har kolllat på den (igenom att molly var sjuk så ville dom kolla på sadeln) , Så det borde passa tycker jag xD och sadeln är ju som sagt ny så den är inte riktig "inriden än" ,. =)
Okeej, Ska spänna den lite högre upp då : ]
tack så mkt för svaret =)
Tycker detsamma, upp med nosgrimman nått hål :)
Tjusig häst :D

#4 Tack för svaret, Ska göra det imorrn ; P ,, Kan inte hålla mej längre utan måste säga att Imorrn ska ni KANSKE(lovar inget) få se en video när jag rider molly i fullgalopp ; P men det beror på hur bra videon blir och hur vädret är imorrn och sånt ; ] Så om ni har tur så ska ni få se Mollys "dunder " galopp hahahahaa = )

Tycker att tränset sitter jättebra på henne, skulle inte ändra något på det…

JAAAA! Fiiiiiiiiiiiiiiilm!!!! =P
Molly e bra sååå fin!!! =)

Jag kan inte heller se ngt fel. Tycker inte nosgriman borde störa där den sitter iaf.

Tycker det ser bra ut och jag vill oxå se en film!!!!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Hon är riktigt fin din Molly.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Tack för svaren/kommentarer :D Blir så glad över att många har svarat =) , vi får väl se vad jag gör med tränset , Alltså om jag har nosgrimman som den är lr flyttar upp den ett hål ,, vi får väl se = ),
*host* jaa, filmen jaaa, Kommer att skämmas skit mkt över den hahahaahha, Hoppaas molly inte gör nå bocksprång lr sså :/ hhahaha , Jag vet inte när det blir idag, Antingen på förmiddagen lr eftermiddagen(innan de blir mörkt) , Hoppas dte inte börjar regna bara :/ , men filmen kommer annars nån annan dag, men jag hoppas att dte blir idag ; P
Tycker inte heller att du ska ändra något på nosgrimman.
låt nosgrimman sitta där den sitter, molly e så fin :)
/Elin

varför frågar du om nosgrimman? känner du själv att den sitter fel eller att den påverkar molly på ngt sätt? tänker att det finns en anledning till att du frågar.
tycker själv den ser ut att sitta bra!