Vill ha kommentarer
På nisses bild här.
Uppställd i gången, bilden gör henne inte helt rättvis efter som jag inte st¨år rakt framför henne. Men ni får ju ett hum om hur hon ser ut iaf, hon är född 2001, ridsportsmodell. Ska ev, ställa ut henne ngnstans i sommar o vill se vad jag ska förbättra ex om ni tycket hon ska ha mer muskler ngnstans etc :)
Tack på förhand, kramiiz till er väninnor o givetvis slo som e mannen i familjen :)
/Elin
Mannen i familjen *sträcker på sig*
Hehe, jag vet faktiskt inte vad du behöver förbättra… Tycker hon ser riktigt fin ut :)

hm, jag kan typ inget om byggnad o sånt, men jag tkr hon såg fin ut :)
Det lättaste borde väl vara att anmäla till närmsta utställning, så får du expertkommentarer på vad du behöver jobba med :D
tack :) men vill höra mer detaljerat av ngn mer här inne också ;)
/Elin

Även jag kan bara säga att hon ser väldigt fin och ståtlig ut där hon står!
Hoppas någon här inne som kan ge mera expertiskommentater :)

mkt fin polle :D

en mycket fin häst, se mysig ut

*putt* tkr hon är fin och söt iaf ;)
hon är så fin elin, så fin, du har gjort ett bra jobb med henne ! :)

jag tycker hon var riktigt fin,vissa fjordingar ser ju rätt klumpiga ut,men absolut inte din,jobbar du mycket med henne?

Kan inte mkt om hur en häst "ska se ut" å så, å spec inte en fjording…
Men ack så fager hon är!!! ;)
hihi =)
jag kan inte sluta förundras över vilket barnsligt, och nu menar jag barnsligt i en bra bemärkelse, ansikte hon har, hon är så söt och gullig, ungefär så man tänker när man ser ett föl :)
hon ser pigg och glad, och strålar nyfikenhet på nått sätt…
jag tror det är hennes lugg som gör mycket…
men hennes ögon strålar lixom, "ååh, nu ska jag se söt och gullig ut när mamma tar ett kort.." :) samtidigt som hon ser så otroligt nyfiken ut…
jag diggar din häst elin, var rädd om henne :)
(nu kommer mina bildanalyskunskaper in i allt jag skriver..haha)
Jag tycker hon är mkt fin för att vara fjordhäst!
Ser väldigt korrekt ut i extriören utifrån vad jag kan se på bilden. Fint hull! :)
Men sedan så syns det ju även att hon i grund och botten inte är en ridhäst, utan bygd för att dra. Vilket inte är något fel och rasen är ju som sådan. Men det gör att jag inte vill utveckla mera eftersom allt jag säger har med ridning (närmare bestämt dressyr) att göra och det blir lite fel att bara ställa in sig på det på en sådan här häst eftersom hon inte är menigen att vara bygd på det viset.
Men jag tror att hon är bra exempel på modernare fjordhäst, tycker absolut du ska prova att ställa ut henne. Har bara varit och ställt ut en häst förrut, men det var kul att göra :)

*puttar upp åt elin* ;)
Jag tycker hon ser jätte fin ut, Elin :)
/ Sara & Casper
#8 Oj vad liten hon var! Eller är det gubben som håller som är lång? :p

Ja tycker hon ser fin ut! Fin kropp, smal och smidig.