planerad förändring
vilka här har nån form av planerad ändring vad gäller hästantal den närmsta tiden? t ex nån häst som ska säljas, köpa, lånas ut, betäckas, avlivas, osv osv
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

själv har jag en egen planering att köpa en häst till så fort som möjligt. men mina föräldrar har istället planer på att sälja den jag redan har… så det tar väl ut varandra i ett dödläge= ingen ny häst och ingen såld häst

Jag står i startgroparna för att börja ge ridlektioner på Kiara
det är bara lite som ska fixas till 
Ametist är under inridning så det får rulla på, Karisma ska ridas in under våren är det tänkt.
Kahlúa ska säljas eller så blir hon kvar inte riktigt bestämt än. All avel ska ligga nere dom närmaste åren i alla fall.
#1 Varför vill dom sälja den? "/

#1 det är bara att tjöta, tjöta och tjöta :D
ingen förändring på min front inom närmaste, har väl dock börjar "värma upp" pappa lite om ett köp av ett avelsto under vintern/våren om jag hittar någon intressant och betäcka med Briar ;)
och han är inte helt omöjlig, när jag sa att det var Briar som blir pappa (ska vara ett sto som passar med Briar), så mjuknade det något ;)
pappa som annars är totalt anti hästar, är väldigt fäst vid Brimad faktiskt.
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Letar fortfarande efter medryttarhäst, finns en hel del här i krokarna, men det är ju fel ras.. ;)
Har 1 och mer än så har jag nog varken tid eller råd med just nu, men ibland saknar jag att ha 2.
Letar också medryttarhäst, kontaktade en tredje i söndags :) Inte svarat än dock..
Har en treåring som ska besiktigas nu sen iväg till ny ägare och sen har jag ev köpt en tvååring om den går igenom besiktningen :)
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus

#3 dom vill inte stå för honom längre och jag har inte råd att köpa ut honom :/

Jag försöker hitta fodervärd till travaren sen ska väl russet inackorderas så jag kan börja träna honom på riktigt.
Skynda långsamt så går det fortare.
Jag ska väl förhoppningsvis ha två till våren. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst