Hästförsäkring över 18 ??
Finns det något bolag som gör nytecningar på en häst som fyllt 18 ?

inte utan veterinärbesiktning tror jag.
sedan kan man ju fråga sig om det inte är bättre att lägga undan de pengarna man betalar varje månad (eller år) och ha om hästen skadar sig.
vad är det för häst?

Bruksnordis
Det va isf en olyksfalls försäkring som bara täcker typ avlinvning inget livvärde
Jag kommer inte ihåg den exakta åldern men jag vet att vi fick in våran hingst som var för gammal för att komma in på nytt hos t.ex Agria. Dock ville de ha en veterinärbesiktning men det tycker väll i.af jag är godtagbart =) Och då är det Sveland som jag satte in honom hos! Har inte heller haft problem med att få ut pengar då han behövt opereras osv efter det. Dessutom är dom billiga och har bra förmåner =)
Hakuna matata!

#3 15 år har jag läst nu när jag googlat. men sen nu 2009 har agria tydligen fixat en försäkring för gamla hästar. se länken i #4.

Gud va bra tusen tack för hjälpen Lisette
Oki^^ Jo det var ett par år sedan. Men kan över huvud taget rekomendera Sveland framför agria då de oftast är billigare och jag har i.af haft kännslan för att det är mindre strul och omvägar med dem än med Agria då jag har hästar hos båda. =)
Hakuna matata!