Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 457 ggr
Tummelisa
0

GOTT SLUT och GOTT NYTT!

Till er alla!

Idag är mitt stall som vanligt fyllt av glada hästtjejer! Vi har en tradition på Nyårsafton och Nyårsdagen att alla hästar får stå och bara mysa. Alla hästägare vistas i stallet och pysslar om hästarna lite mer än vanligt. Det är ju deras födelsedag och har en gammal sed i huvudet att hästar ska stå nyårsdagen!

Är det någon mer som har något särskilt för sig på nyårsafton/dagen?

lisette
0

jag har nyss käkat frukost, efter att ha gjort ordning i stallet. tänkte ta och lägga mig och läsa en bok nu för disken får vänta ett tag till…

gejsa
0

I dag har vi låtit alla hästarna få springa av sig i paddocken. Det blir ju lätt att dom som inte rids tex unghästarna inte springer så mycket nu när det varit hårt och knöggligt. En del var helgalna. Slog bakut och hade sig. *ler* Men vi rider som vanligt i morgon.

Murre_Uddiz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det nyårsdagen idag? Isf har jag varit i stallet och löshoppat med några andra tjejer+ ridläraren. Monessa (som jag 'hade') hoppade galant 80 elr om det var 85. LB klarade hon iaf sa min ridlärarae ^^^

Igår sov jag över hos min kompis och innan det var jag i stallet.

Jag vill inte att lovet ska ta slut. Bara när det är sommarlov ;P

Murre_Uddiz
0

Nessa är rätt liten Bponny, om ni ville vta det ;) Shettis/russ 11år =)

Sussi
0

Ingen rolig nyårsafton för oss eftersom vår hund Linus försvann 20 min före tolvslaget och vi har ännu inte hittat honom. Alla är deppiga här nu och jag är så orolig.

trafik, regn o kyla, svaga isar, starka strömmar…Gråter

__iE
0

usch så hemskt Sussi! hoppas ni hittar honom ! :(

E_hjo
0

Neeeeeeeeeeeeeeeeeej! =(

lisette
0

#5 *håller tummarna att han kommit hem igen*

mazze
0

Hur har det gått?

gejsa
0

#9# Hunden är hemma och välbehållen. TAck och lov!