Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettridning
Läst 851 ggr
Rafflan
0

Rida idag, kul :P

Jag och en kompis hade planerat att rida ut ihop idag, sen när hon stiger av tåget här har det börjar regna och det regnar än så nu ringde hon och sa "ni skiter vi i att det regnar och rider iaf" fram med varma och hyfsat vatten-tätta kläder och snart bär det av mot stallet XD

I vanligt fall har ajg inget emot att rida när det regnar, men man blir ju så blöt och kall då det blåser oxå :P

Men men, får se om jag fått på mig tillräckligt med kläder för att inte frysa XD

Fiona
0

Haha lycka till :)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Rafflan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hehe tack ;)

Kan lägga in en bild på min gulle kille ^^

halludu
0

Hahah!! Usch då men det är bra och motionera oavsätt väder, tänk på det : ) Haha!! Frisk luft har ingen dött av.. Haha! : )

CelsiusT
0

Jag kom precis hem från att firat min födelsedag (som var i fredags) på resturang med farmor o farfar och det var underbart väder så på hemvägen riktigt längtade jag efter en härlig ridtur med hästarna. Kommer hem och byter om och nu när jag skulle iväg så har det precis börjat regna =(

Men pappa övertalade mig att åka dit iaf och rida. Så skulle han följa med till stallet och kolla på och så ska vi tillsammans hjälpas åt att börja gräva ur lösdriften sedan.

Så nu ska jag ta på mig regnkläder och ut i den regniga hösten och rida.

Medarbetare på westernridning.ifokus

thilda-
0

Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder ;) speciellt om man är häst/hund ägare :P

WinterPrince
0

Det har visat sig att vatten aldrig går igenom skinnet, så lite regn är inte farligt Tungan ute

Jobbade på en gård i Storbrittanien en vinter, där regnade det!! Men efter att varit ute någon timme så märkte man det knappt.

Maja
0

Jag bor i Örebro, Sveriges regnigaste stad.. Flört

Det har regnat varje dag i ett par veckor nu. Ibland vräker det ner hela dagarna, andra dagar kommer det bara några få droppar, men ändå.. ;)

Alma-G
0

Göteborg regnar det en hel del också, speciellt nu  :P

WinterPrince
0

#7.. jag som trodde växjö var sveriges regnigaste stad!