Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettersjukdomarskötselvård
Läst 1060 ggr
lisette
0

hitta chipnummer

nu har jag fått calippos chipnummer, men hur sjutton hittar jag var han är registrerad?

var inne och sökte på svehäst, där var han inte registrerad (än). med tanke på att det var i oktober ridskolan skickade in papperna så borde passet ha kommit.

vad finns det mer för föreningar där man kan registrera hästarna? kan jag få reda på vart han är registrerad om jag ringer till dem och uppger chipnumret?

ridskolan visste inte vart de skickat in papperna… *suck*

lisette
0

puttar upp då jag gärna vill veta.. :)

bebbe
0

Har mailat till asrp och frågat om det går att söka på chipnummer någonstans. nu återstår att se om dom svarar

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

lisette
0

du är en pärla! tack! D:

bebbe
0

Fick precis svar från ASRP, dom har ingen plats där man kan söka efter häst via chip nummer ännu

lisette
0

men kan man ringa dem o se om de har passet?

bebbe
0

Ja, det hade jag provat 0322-48026

Lorita
0

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Snuttan
0

Lorita: Men det där är Svehäst där hon redan sökt :P Jag sökte själv på nätet efter fler föreningar där man kunde söka, men det värkar vara dåligt med att söka på chip-nummer…

Lorita
0

Ametist finns med i alla fall Skrattande

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

lisette
0

lite störigt att man inte kan söka på fler ställen.

vad finns det fler för föreningar där man kan regga korsningar?

Snuttan
0

Förutom de nämna borde man ju kunna registrera dem hos asvh och de föreningar som hästen är korsning med…

bebbe
0

Lorita det är väl bara hästar som är regade hos svehast som kan sökas här ? är han regad som ponny gå ju inte det

lisette
0

#11 vet ju inte vilka korsningar han är tyvärr…

jag antar att jag får avvakta och se om passet dyker upp. jag har ju verkligen ingen som helst aning om vart de skickat in passet.

Lorita
0