Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 315 ggr
CBA
0

Jag är TILLBAKS!!

ÄNTLIGEN är jag här igen efter en dryg månad utan dator Skrattande

Det jäkla eländet gick sönder och vi blev utan men idag har vi köpt en ny på avbet. Penga mun och det är så skööönt!!

Jag har varit totalt avskärmad från omvärlden känns det som…..SÅ tell me, whats new ????

Mch CBA

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

*L*
0

kul att du e tillbaka:) hmm vad som e nytt…man kan rösta i fototävlingen nu:)

LinneaG
0

hallo! välkommen tillbaka!!
Det har väl inte kommit något nytt, men du har missat lite i alla forum =). så det är bara att börja =)

gejsa
0

Det är därför du har varit borta så länge. Ja, utan dator eller telefon överhuvudtaget vet man ju hur det känns att vara. Vi var utan telefon förra veckan i 5 dagar. Höll på att börja klättra upp på väggarna. Ville ju se vad som hände här ju. Skrattande

Välkommen tillbaka!

Kiara
0

Skrattande

Rökkvadis
0

Glad här oxå! vad har du gjort när du inte har dator då? för att vara lite nyfiken….

gejsa
0

Och vart tog du vägen nu då? Glad

CBA
0

#5 - Jag har haft städdille och gjort alla förberedelser som behövs innan julafton så vi som vanligt slipper vara ute i sista minuten med allt Glad

#6 - Jag är här nu igen efter att ha lämnat stora pojken i skolan kl.8, dammsugit, vikt tvätten, gett lillen mat och bäddat ner honom att sova sin fm slummer….körigt på morgonen vettu Flört

Ahhh, det känns skönt att vara tillbaks!

Mvh CBA

gejsa
0

Oj, oj vad du jobbar. Själv har jag ätit frukost, släppt ut hästarna bara. Inte ett dugg körigt här. Flickan matar ju hästarna på morgonen kl 7 innan skolbussen kommer. Så jag får sova till 8,20. Kl 8.30 släpps hästarna ut. Skrattande

CBA
0

Jo ibland så men det går så fort och det är rätt skönt att ha det gjort så slipper man det sen och kan göra annat (som att va här Flört) sen när lillen sover på fm.

Mvh CBA

gejsa
0

Vad avundsjuk jag blir på dig som har en liten baby. Det är så mysigt med dom små. Kyss

CBA
0

Ja det är synd att dom växer så snabbt Gråter

Han har hunnit bli dryga 9 månader redan och just nu hör jag att han precis vaknat och står i sin säng och jollrar och fixar med nått kul Glad

Mvh CBA

Linda
0

Ja det är mysigt med småttingar men måste erkänna att det skönt att mina blivit större men jag får ju låna min kompis Rebeccas bebbe Marcus och gulla med när det behövs.

Och dator fri det finns ju inte i min värld med fem st på 110kvm..

-Men senaste tiden har jobbet tagit över och iFokus lite eftersläpande men nu e det nya tag nu är det total fokus på iFokus i tre veckor.

mvh Linda

gejsa
0

Mmmmm har märkt att du inte varit här så mycket Linda. Trodde att du tröttnat på oss. Förvånad

Linda
0

Nää iFokus är ju min bebis ju..

Men det har varit otroligt otroligt mkt jobb..

gejsa
0

Förstår det. Men nu sköter den väl sig själv? Eller?

Linda
0

Ja nästan och det är ju jätte kul verkligen.

gejsa
0

Förstår det.

CBA
0

Linda - Läste högre upp att Rebeccas bebbe heter Marcus…det gör våran också, samma stavning och allt Glad

Hur går det med teckenstudierna ?

Jag är riktigt avis på dig som kommit igång med det, jag vill också…ännu mer nu när ägaren till den häst jag rider har nedsatt hörsel och kan teckenspråk. Hon har talet så vi kan ju kommunicera men det skulle vara roligt att lära sig iaf.

Mvh CBA

Linda
0

Ja Marcus e verkligen en underbar bebbe, min lånebebis..börjar bli så stor nu och kryper fortare och fortare var dag som går.

Ja det är jätte kul!

(Jul lov just nu ju..)

mvh Linda