Hemsida
Mangarellas hemsida är nu igång igen, så ni som är intresserade av att lära känna min häst (och mig) lite närmare är välkomna på besök. Uppdaterades med bilder m.m. idag och kommer nu att uppdateras ca varannan vecka.

1# fin sida

Tack! Hoppas den inte är helt oläslig… Vet att det är tabu med svart bakgrund och vit text, men utgår från att mkt få läser tillräckligt mycket för att det ska upplevas som jobbigt. 
Fin sida, håller! =) Kolla direkt i fotoalbumet ;o)

#4 Tack för besöket… 

jättemysig sida =)

3# din sida är välorganiserad. den är inte oläslig enligt mig. tycker sidan är jättefin
Vet inte om det är för att jag använder FF nu och inte orkar kolla med någon anna browser, men saker sitter på varandra och inga länkar fungerar…

#6 och 7 - Tackar! Kul att det blev så många besökare på en gång… :-) Har ju hållit igång den mer eller mindre ett och ett halvt år nu, men pga handskada har varken sidan eller hästen kunnat uppdateras *ler* på ett tag…

Jag har ju ingen kunskap om kodning så jag har byggt den i FrontPage, vilket tyvärr medför problem om skärmstorleken skiljer sig, framförallt med texten på fotoalbumet. Men länkarna borde funka! En vacker dagska jag sparka mig själv i ändan och lära mig bygga på riktigt… *ler*

Verkligen snygg sida. *ler* snygg häst med.

Tack Gejsa! Jag tycker såklart att hon är snyggast i världen (och hon med) men det är alltid kul att höra från någon annan att hon är söt.
Jätte fin sida tycker jag :)
Önskar att jag också kunde göra hemsidor :(
/ Sara & Casper

#13 På Spray finns gratis utrymme (fast väldigt litet) och där kan du bygga en sida också. Annars kan du bygga i Word och ladda upp till Spray.
fin sida och fin häst ! :)
tycker den var alldeles förträffligt läsbar, och rolig att läsa :)

#Tackar! Mangis visar verkligen sin dryga sida när hon skriver… 

Puttar… Vill ha många besökare ;-)

Kollar in med jämna mellanrum då jag är helt kär i din lilla gumma 

mangis, tyckte om din sida jättemkt, roligt att läsa! :d

Läskigt snygg häst!
Hur länge har hon varit ridhäst?
Ser otroligt trevlig ut!
/Elin

#18 Du måste ju SKRIVA oxå! Kan inte bara snoka runt utan att lämna avtryck… *ler*
#20 Kul! Hur är de släkt då?
#21 Tack… 10 år i år så det är ett tag.

Rodney i fjärde led
Jättefin sida ju. ; )

Kul att så många varit in och kollat! Man har ju suttit sina timmar innan det blivit som man vill ha det. *ler* Och än finns det massor att göra!
Sidan ser jättefin ut men jag ser bara startsidan utan att kunna klicka mig vidare.. =(

#26 Säkert? Länkarna är bilderna till vänster…
javisst, jag ser dom men de går inte att klicka på… hmm, kan testa från datorn på jobbet imorgon. Vill ju gärna se =)

Vilken webläsare har du? Jag har bara testat den i explorer, tydligen kan en del andra få problem med iaf layouten. Men länkarna borde ju verkligen fungera! Teknikens under… *suckar*
Firefox tror jag det heter… sambons dator ;) men jag har explorer på datorn på jobbet, så jag kan hojta när jag testat där. är totalt värdelös på datorer.. =)

Jag tror att Snuttan hade FireFox (pälsglanset? *fniss*) och hon hade oxå problem. Varför förstår jag inte riktigt eftersom koden måste vara densamma, men det kanske är något strul någonstans. Men kolla på jobbet du så får vi se!
Härifrån jobbet med explorer funkar sidan! *thumbs up*
Jäkla dator hemma då som inte fixar det, grr… =)

Mysko! Ser ut som om uppdateringsdatumet hamnar längs upp till vänster, under menyn. Får försöka hinna bygga om den i helgen då… :-( Tusen tack för att du tog dig tid! Men jag funderar fortfarande på varför länkarna fungerar i explorer men inte i andra läsare?!