Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: tidningsurklipp
Läst 470 ggr
gejsa
0

Titta vad som kan hända när dom smäller!

elin
0

vad hemskt ! Gråter

/Elin

JMax
0

Hemskt är det men jag läste den artikeln på nätet för mer än en vecka sen. Samma flicka samma händelse men inga raketer inblandade…?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

PimTheGreat
0

#2 vad konstigt……

Milli
0

usch vad hemskt…

gejsa
0

#2# Ja, det verkar ju konstigt! Dom kanske satte in fel bild nu då.

__iE
0

usch vad hemskt ..

reddie
0

tragiskt oavsett om det var pga. raket eller annat. Hua, stackars familj och mormor

Elen
0

hemskt, Men jag gillar fortfarande pittbullar

E_hjo
0

usch…. ='(

Fija
0

Hade nog inte hänt om de vare en t.ex en golden….Alla jag känner som har hundar blir dom rädda av smällarna så ligger dom å skakar eller skäller…men har aldrig att dom bli arg…inte på nån människa iaf…

Loa-bg
0

läste de i tidningen idag.. helt sjukt!

Elen
0

Men, glöm inte att det finns snälla pitbullar !

Murre_Uddiz
0

Usch :(

Gyllan
0

Nej fy va hemskt,, och fyy va söt den lilla flickan va,, stackars ALLA även hunden. absolut, sånna raser har ofta lite lättare att bli agrresiva värkar de som,, men de finns som sagt både snällare och "styggare".. han blev ju faktiskt skrämd : / fast man vet ju inte så mkt..

Zabbio
0

Pitbullar har väl rankats på 3:e plats bakifrån av aggresiva hundar? dvs..ganska snälla… >_>

Hade det varit en golden hade dom inte skrivit ner vilken ras det var ens..>_>

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Zebben
0

#10 Det handlar inte om ras. Det handlar om hur hundindivider agerar i stressiga situationer. Sen vet man inte hur barnet och hunden förhöll sig till varann precis vid 12-slaget. Hon kanske satt brevid? Vem vet.

gejsa
0

Jag läste i en tidning strax innan nyårsafton att alla hundar som blir väldigt rädda för tex smällare kan bli aggressiva. Antagligen var det så det hände. Den blev så rädd att den hoppade på närmaste person som nu råkade vara denna lilla flicka.

bubbelbubbel
0

det är så tråkigt när det blir så, och det är så tråkigt att det ska vara så utmärkande att det var en pitbull, som zabbio skrev, hade det varit tex. en golden hade det inte stått.
på radion idag berättade dom att dom startat nån insamling på irland, att människor kan komma dit med sina hundar så polisen kan avliva dom, och på så sätt kan personerna inte bli straffade för att dom hade en förbjuden hund..

gejsa
0

#18# Ja, det är verkligen grymt. Pitbullen är ju redan förbjuden där. Undrar hur dom gör med krakarna när dom ska gå ut och kissa. Får dom bara stanna inne och ev gå ut på natten så är det inte konstigt om dom kan bli argsinta heller. Det finns ju faktist fina pitbulls. Men det var inte för att det var en pitbulls med som jag tog upp detta. Utan att jag tycker det är sorgligt och för jäkligt att det hände så med flickan.

bubbelbubbel
0

ja usch, det är verkligen läskigt, man önskar ju inte ens sin värsta fiende att nått sånthär ska hända, usch….=/

Faxlin
0

Stackars familj. Såå tragiskt med sådant här. Tösen hade ju hela livet framför sig.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars