Vad tyst det är i kväll!
Inte många som skriver här i kväll. Vad gör ni? Håller ni på och julstädar eller? Tycker att det är tråkigt och tyst här.
De kanske håller på att skriva önskelistor istället för inlägg? :)
Mvh // Johan

Jo, det kanske är så. Man vet ju aldrig. Tråkigt är det iaf. 

Haft fullt upp hela helgen har bara kikat in då o då, vi har haft kompisar här fredag o lördag o idag så åkte vi förbi några vänner o sen blev det julbord…. så helgerna brukar jag nog sitta minst vid datorn…

Jag har haft gäster här hos mig ikväll för att jag fyllit ååååår!!! Och det är massor av snö ute bara för att jag bad om det till idag =)
Sen tappade jag min plånbok det sista jag gjorde ikväll… verkligen ett trevligt slut på dagen som ska va den bästa på hela året. Pyttsan… fick ju åka och hämta den hos en snäll farbror som tog hand om den och ringde mig på stört. Men jag fick ju ändå spärra korten =(
Så såg min kväll ut. Är det tillräckligt bra ursäkt för att inte sitta här och skriva? Om inte… jag ber om ursäkt.. ;)

Jag sitter och pluggar till en tenta på tisdag..

Ok! Jag förstår. NI har inte tid med internet. Synd! Hur blir det då i julhelgen? Jag som ska vara hemma tack vare alla djuren. Så jag har tid. Vi ska inte ha någon här hemma heller. Orkar inte bjuda i år.

Vi ska vara hemma och fira jul med familjen och faster och hennes barn :) Längtar tills julafton :D Men ändå kom snön försent :/

Vi kommer o vara hemma o min familj kommer hit så det blir nog fullt upp. men ganska mysigt

Vi är bortbjudna på annadag jul till 2 stycken så vi har inte bestämt hur vi ska göra. En fyller då också. Så typiskt.

Jag ska sätta på mig förklädet och vara husmor för alla mina syskon och barn sedan slänger jag av mig det och hoppar i partystassen i mellandagarna om jag får hästvakt och drar ner till Göteborg och bara latar mig medan andra lagar mat..mmm Låter som en bra plan..

Kommer dom allihop till dig på Julafton? Ska dom sova kvar också?

Ja det blir nog så men jag räknade aldrig med min syrra i E-tuna eftersom de firar hos hennes svärföräldrar..