ni som träna...
ni som träna för tränare hur ofta gör ni det? (nyfiken i en strut) *hi hi*

När jag tränade på kor så blev det ju bara ett par gånger per år för tränare för den närmsta var runt 40 mil bort…men så tränade jag en till två gånger i veckan hemma med. Varannan vecka för min andra tränare pga avstånd där med. Sen var det bara att träna hemma. Hade det funnit bra tränare på närmare håll så hade jag velat träna 1 ggr vecka. Och så tillkommer det lite clinics med.
När jag hoppade så red jag för tränare två gånger i veckan. En dressyr och en hoppning.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Jag ska börja rida för Dressyr tränare me molly. :- D Börjar vecka 2. och det är varannan måndag , 8 gånger . jag ska gå alla (dt är ju menningen att man ska gå alla gånger) ,, Om jag inte lyckas bli sjuk men då dör jag ; P hiihih …, Ska bli väldigt kul , och speciellt attt få åka ditt till ridhuset, för jag har aldrgi varit i det ridhuset, har bara varit i ridhuset som ligger närmast oss ; P , Iblnad kommer jag med bilder lr video å här så ni får se ;P beror bara på när jag har en fotograf med mej; P

2 ggr. i veckan, dressyr och hoppning. Då och då tar jag någon privatträning, men oftast bara när de vanliga träningarna har uppehåll, annars blir det för mkt.
Jag tränar för min tränare varje till varannan vecka… På lördagar :) När jag blir rik ska jag även träna dressyr en gång i veckan..
/Elin

Jag vet vem Sissi Lilja är. Hon bor inte så himla långt härifrån och jag tränade för henne för många herrans år sen när jag red ponny.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Oj, har inte ridit för instruktör sedan jag slutade ridskolan, sommaren -94.
Får se om det kanske blir till hösten…

Försöker vara duktig och rida för instruktör (privat och ensamlektion) minst en gång i veckan. Ger mest tycker jag.

Ska börja rida lektion igen till våren. Då på Fille min islänning för att han ska ju fortsättas att ridas in. Men rider då ca 2 ggr i månaden. Varannan vecka alltså.
Gubben tränar reining och har tränaren här hemma en till två ggr i veckan. Ett par ggr i månaden åker han till tränaren. Men det blir ca 2 ggr i veckan iallafall, med två olika hästar.
2 ggr i veckan.. Dock juluppehåll nu :P

#10# vad kul att ha en gubbe som är intresserad av att rida också. *ler*
Jag gör det en gång i veckan. Blir ibland några veckor då vi inte kan men meningen är iallafall det.

jag rider för tränare cirka 2-3 ggr i veckan:)

Nån som tränat/tränar för Anders Norman?

Jag brukade rida en halvtimme varje vecka, ska börja med en timme varannan vecka istället sen till våren, gör ett litet uppehåll nu över vintern :)

Hopptränade i grupp om 4-5 en timme varannan vecka, dressyrtränade i grupp om 2-3 en timme varannan vecka.
Ridlektion en gång i veckan, rider på ridskola :P