R.I.P.
min kompis ringde just och sa att min sköt häst är död
hon hade dött när min kompis red..fan va hemskt de måste ha varit för henne..hon hade typ fått nån hjärtinfarkt eller nått
ja avr så schockad när hon ringde så ja viste inte ens va ja sku säga ja satt bara tyst.. ja vet ine va ja ska göra har ennu min hjälm och så där men ja känner inte för o fa o hämta dom.. men måste väll göra de endå nån dag..
varför?!?!

uuusch ! fy vad hesmkt ! :'( 

ännu mer sorg! usch… alltid lika jobbigt sånt här!

stackars dig och din kompis (hästen).
. hoppas resten av året blir bättre för dig

oj vilken hemsk sak att få reda på! lider med dig!

de måste nog nästan va ennu värre för *****(ids inte nämna nå namn ) ja vet ine riktigt hur de gick till men va hemskt om hon bara trillade ihop under henne, de är ju redan nog hemskt att hon dött men att vara med, ja sku inte klara av det om de hänt mej 
Usch, tänker på dig..
Usch.. Stackars er
Jag skulle också blivit chockad, som f*n

Nää, fy va hemskt….!!!!! =(
usch, det var inte kul att höra.. Tänker på dig

Nej, men gud vad jobbigt. Var det inte den hästen som blev såld dagarna innan jul? Så det var nya ägaren som red på hästen?
Usch, stackars dejj! På min ridskola har det hänt typ en likadan grej, det var en häst som fastnade mellan två träd i hagen (hur han nu lyckades…) och bröt ryggen. Det knäppa var att hästen inte visade något tecken på ont, han var pigg och glad och "normal" som vanligt så man trodde att allt var okejj. Under en ridlektion så föll han ihop, veterinären sa att han hade en bryten rygg och man fick avliva honom. Tänk att han hade gått ca. 5-10 lektion med bruten rygg, det är helt hemskt! 

Usch. jag tänker på sånt ibland när jag pressar min häst mkt.

Usch. Sorgligt
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Usch vad hemskt. Lider med dig, och den stackare som red hästen när det hände.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#10 ne ja vet inget om nån häst som sålts?de var hon ja visat på bild tidigare som var typ 24-25 år
#11 usch va hemskt, ont måste de ha gjort om man gått runt me bruten rygg:|

Fy vad hemska, lider med dig… 
Usch, stackare.. Vad hemskt. :(
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#15# Jaha, var det hon som var så gammal?!
Det blev en skön död för hästen. Snabbt falla ner utan rädsla. Otäckt för oss. Men jag skulle nog vilja att min gamle gobban skulle dö så med. Då slapp man vänta och må dåligt när hästen blir sjuk.
Jag tror att jag tog fel på dig och någon annans sköthäst. Den var också vit har jag för mig och såldes innan jul.
hemskt :(
Vila i frid.
/Elin

usch så hemskt!!!!! jobbigt sånt här…… tänker på dig. Många kramar
Sänder en styrkekram till dig och din kompis.

Nej ush, att sånt bara kan hända :(
usch, så tråkigt…

#18 mjo de är endå rätt skönt att tänka att hon antagligen inte kände så mykke

usch, vilken chock för ryttaren!

åh va sorligt
hoppas att de känns lite bättre snart. Sånt här kan hända alla, hur försiktig man än är.