Avel / promenadhäst
Har nu tagit beslutet att sälja
Trakhener sto 7 år säljes till avel och promenadridning. E, Vojazas TRG90, har tre bra gångarter, bra extriör samt god benställning. Har en otroligt bra mentalitet, och är otroligt snäll i all hantering! Håller ej för tävling pga olika omständigheter. Endast seriösa spekulanter!!!! Hemmet viktigast!
Hon är verkligen världens underbaraste häst på alla sätt och vis och vet ni någon eller kanske är intresserade själva pma mig jättegärna.

Lustigt, kollade precis på denna hästen på hästnet. Vilka omständigheter är det som gör att hon inte håller på tävling? Är ute efter ett nytt avelssto då jag fick aviva ett av mina för en månad sen.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här e en liten film på henne från sommaren -08

Eftersom hon säljs som avelssto undrar man vad det är som gör att hon inte håller för tävling? Är det ärftligt kan man ju inte avla på henne.
Vad är det för möderne? Vad finns det för prestationer på den sidan?
detta är inget ärftligt utan förslitningar pga mkt felaktig ridning samt skötsel, hon är röntgad o genomgången av veterinär mkt grundligt.
Länk med stamtavla dock fel födelseår
Ingen som vet någon so kan vara intresserad ?

Jag gillar delar av stammen, men har redan tillräckligt med hästar. Och dom är släkt med din, fast på avstånd
Okså synd