Hästen har ont *Film*
Ännu en film XD Denna hästen har förmodligen ont :( Att dom inte fattar det. Annars hade den väl inte betett sig så?

Ryttaren är ju dessutom alldeles för stor :S
Ajaj, såg inte mysigt ut! :S

Jag tycker det ser ut som en dåligt förberedd "inridning".

:(

Stackars häst! Deras gärna kan itne vara större än en ärta! Hästen får ju panik och vill itne ha någon tygd på sig och de kan vara så att hästen har ont varför då inte åka och undersöka? Dom borde ju tänka på hästen i första hand och inte bara fylla i deras egna önske mål.. Usch !

åka o undersöka hästen finns nog inte i det landet känns det som. de gör nog som de alltid gjort.
tyvärr.
arabländer ser det ut som, de har sina inridningskulturer precis som sverige, tyskland, usa, asien mm…..
gör ont att i mig att se…. :(
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

hästen är ju ändå skitsnäll som stannar efter att ha "krängt" av sig ryttaren O.o Man tycker ju att den borde vara livrädd och ha panik och bara vilja springa därifrån :O
Hemskt :(
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
det är kanske ett arabland, men dom snackar spanska iaf ^^
men ush, stackars häst.
Isa Aronsson
www.stallequino.se
Vadp, de e en vild häst? Den har absolut inte oint!
liebe kann manchmal sehr weh tun

Säger som En del andra.bara en oinriden häst och ett patetiskt och idiotiskt sätt att rida in den.. men tycker synd om den förståss. hästarna har ju inte så bra där.

Stackars häst säger jag bara…
Men gud så han drar :S hästen kan ju inte göra annat än backa, stegra eller ramla :S djurplågare säger jag bara.
Stackars häst

Fy så hemskt att se!
Människan är ju nästan lika stor som hästen ser det ut som… Hmm 
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
Stackars häst 
förjävligt :(

Usch. Tycker med det ser ut som en unghäst under en väldigt suspekt form av inridning… Hur svårt kan det vara att lägga ner lite tid på inridning och göra det på ett lungt o sansat sätt??
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

troligtvis är den oinriden dom förstör ju hästens rygg..
Hemskt att se för oss som har en helt annan syn på djur och djurhållning än vad man har i andra länder (verkar vara arabland, men någon skrev att de pratade spanska så det kan vara norra Afrika också). Där är djur "saker"! De ska bara utföra och har inga känslor öht. I många länder tror man dessutom inte att djur kan känna smärta!
Visst är det gräsligt och fruktansvärt att se och mycket värre saker förekommer säkerligen. Men det är svårt att påverka en flera tusen år lång kultur! Det är bara att hoppas att utbildningen tar fart i dessa länder så att djuren kan få det bättre.
Kom ihåg att det var inte länge sen (70-talet) man trodde, i sverige, att spädbarn inte kunde känna smärta.
Jag tror inte denna häst har ont, men möjligvis inte riden tidigare.
H. Thea
Medarbetare hästhoppning.ifokus.se
Vilka sanna hästkarlar…NOT!!!
tycker det ser ut som att hästen inte ens är inriden från första början när de försöker hoppa upp på den. Tycker synd om hästen
de använder väl en tung ryttare när de ska rida in för att hästen inte ska göra annat än lyda..