Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutrustningtillbehör
Läst 2725 ggr
Micky
0

Sadelutprovare

Jag behöver en sadel till min häst och vill ha någon som kan prova ut en hoppsadel. Jag har inte haft min häst så länge och han är väldigt omusklad så sadeln får inte vara allt för dyr eftersom den antagligen inte kommer passa så länge. Jag bor en bit norr om Lund så vet någon en bra sadelmakare i det området med inte allt för dyra hoppsadlar?

Cilla89a
0

ingdams.com
Olof är skitbra!!

Medarbetare på Dressyr.ifokus

mariajalrup
0

En mkt bra sadelmakare är Tim Jacobs i Flyinge, han provar också ut sadlar men säljer inte själv sadlar vad jag vet i a f.

Micky
0

#1 ingdams har kanske lite väl dyra sadlar

Cilla89a
0

#3 dem har ett lager med begagnat också.. vad har du för gräns?
när du ringer dem och bokar tid, så frågar dem vad du har för prisgräns, om du söker begagnat eller nytt, vad du har för storlek i byxor, hur hästen ser ut i ryggen för att kunna gallra ut lite sadlar o.s.v.
jag anlitade dem iaf och jag hade också en prisgräns :)

Medarbetare på Dressyr.ifokus

bell
0

Och jag som har noll koll på skånes geografi tippsar om Lars Sundin på Horseman, han åker ner till skåne i oktober & november, Han har mycket M&N sadlar bla. Kolla hans begangnad lista. Om det låter intressant. Gladhttp://www.horseman.se/

Micky
0

#4 som jag skrev så är han helt omusklad eftersom jag inte haft honom länge och en sadel som passar nu passar nog inte om ett halvår- år därför vill jag inte lägga ut för mycket. Vad var din prisgräns då?

Micky
0

# verkade bra ska kolla i eftermiddag