Nattvakna
Nej, men sover alla nu? Är ju inte meningen att ni ska göra :p

Jag är vaken :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag är vaken :p Det är ju fredag för bövelen, kom precis från krogen :) Brukar alltid titta förbi och se om det är någon vaken här och på msn när jag varit ute, typ ;)

Är bara uppe på en kisserunda
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Jag är vaken och jobbar, tar bara en break innan det är dags att laga frukost åt alla hotellgäster

åsa - vi vill ju seee din halvtaskiga sida!
jag var uppe för att jag vaknade halv elva, men gick o la mig vid 1,30 igen sommnade utan problem med… :D
Jag har sovit hela natten som vanligt..;D

Har just stigit upp
Gick upp 10.25 exakt ;P
Jag har gjort ett nytt sova-länge-rekord idag. Förut var det 10.40, nu blev det 10.49… haha Annars är jag alltid morronpigg, hur sent jäg än lägger mig. = )

#7: haha, är du säker på det?
den är verkligen inte bra alltså. Men okej. Se och gråt en skvätt då :-)
http://hakunamatatas.dinstudio.se/
Den är bara för min iller uppfödning ska kanske berättas. Så jag tror inte den intresserar er häst folk :-)
Audiatur et altera pars

kan den väl göra ändå?? ;D

#13: Okej, som ett varnade exempel på hur en hemsida inte ska se ut. ;-)
Audiatur et altera pars

Den såg bra ut! Riktigt söta djur det där =)
tyckte det var en jättefin sida åsa ! :)

#15 & #16: Tackar, det var snällt sagt.
Audiatur et altera pars
#5 hihi, har du datorn på toan? 

#18: haha, så långt tänkte inte jag. ;-)
Audiatur et altera pars

tyckte med den var fin åsa!

Tack lisette
Audiatur et altera pars

den va ju visst fin Åsa ! :)

#22: För att vara ihopsatt mitt i natten på två timmar så var den nog okej i alla fall :-)
Audiatur et altera pars
Den funkar inte i Firefox :(
Säger som Slo, i FF så blir det oftast fel med placering utav texter och bilder eftersom den är mer exakt… Jag föreslår att du använder dig utav Strict kodning och testar kodningen i en validator (så att du använder dig utav standardiserad kodning) för att se efter eventuella fel även i andra webläsare :)
ÅsaF - Jättefin sida.. Men jag hade nog minskat ner Iframen lite i mitten för att få den osynlig :).. Bara ett tips :)

Fast nu är det u så att det här är en sida där man gör sin efter mallar. Så då funkar det ju inte för mig att ändra den.
Men era åsikter är jättebra. Då jag har fyra dagar på mig att bestämma om jag ska ha den och således får betala för den. Men då struntar jag i att köpa den här :-)
Audiatur et altera pars

äsch, det lättaste är ju att alla använder IE, för där funkar alla hemsidor som de ska.. ;)
Lisette: Fast IE har väldigt mkt buggar och begränsnigar. Är ju egentligen en av de Sämsta webläsarna på att visa hemsidor korrekt… Är varför man kan komma undan med dålig kodning som IE sedan själv tolkar lite hur den vill…

inte min. tycker det funkar jättebra för mitt behov - kolla på nätet! ;)
Fast det beror ju på vad man har för behovn, hur pass hög kvalité man vill att saker ska hålla osv. Jag jobbar ju en del med hemsidor, surfar väldigt många timmar varje dygn osv. Är ju som att sitta i en obehaglig stol då jmf med en skön :p
Fin sida, söta illrar Åsa! =)