Video om det vackraste jag har..
Alla vet vem jag pratar om..
NISÄLLA! <3<3
Min älskling..
Kolla länken..
O kommentera..
Alla som kolla måste kommentera, ok?
http://s64.photobucket.com/albums/h186/_aelin/?action=view¤t=mittalltnislla.flv
/Elin

Så bra och så söt! Önskar jag kunde göra nåt med alla mina foton och filmer jag har på min fisa!
# 1 tack så mkt :D
massor som kollar men inte kommentera, ärligt talat äre skitdålig stil.
/Elin
så mysigt! synd bara att det var text på alla bilder, så man inte riktigt såg dom!
Så underbart fiina ni är tillsammans :D

Fin video du gjort!
Hon ser ju riktigt hurtig ut på videon, rör sig snabbt. Jag har en allmän uppfattning om att fjordingar är sega av sig men hon verkade inte det.
va fint elin! jag kanske är trög eller nåt, men varför står det sträng(C) överallt.. vad betyder det?

Fint
#6 Sträng (c) = Sträng Copyright = Att man inte får kopiera henes bilder (ngt som inte är ovanligt på internet)
jahaja! jo det har jag ju hört talas om.. :D tack för svaret emmelie

vad fint!
söt film :) ^^

#8 inga problem

Jättefin film
Hehe Du lyckats alltid att få ihop musiken så bra med dina filmer =)

Super fin video ! =)
Underbar vidio.. Bästa låten ;)
Jättefin video du har gjort! Gillar låten också
Jag får inte fram videon. Vad gör jag för fel?
tack så hemskt mkt allihopa <3<3
/Elin

Vilken söt liten tös!
Till Elin: Har inte du namnsdag idag? GRATTIS!! (isf)

Jätte fin film o söt kuse 

Juste! grattis på namnsdagen! 
tack 
Jo det har jag, tackar! ^^
/Elin

Jätte fin video!
Jag får fortfarande inte fram filmen. Ngn annan med samma problem? Första försöket gick det bara inte och nu andra står det att sidan inte kan visas. *blir galen*

Vilken härlig video , syns verkligen att ni är bästisar med varandra 
tack snälla ni, vad glad jag blir! 
/Elin

jättefin film och jättesöt tös du har! =)

Ja, hon är fin din häst men varför räcker du ut tungan mot kameran? *Ler*
Men vi gör ju grimaser gejsa, ser du inte de, nisse har munnen öppen o jag räcker ut tungan :D
/Elin

Nej, jag tänkte inte på det. Tog mig säkert minst 20 min att ta fram allt. Tycker det är lite synd att du sätter så stor text över hela sidan. Man hinner inte se bilden. Hade varit kul att se hur hästen såg ut en stund innan.
Är bilderna tagna nyss eller är det ihopplock på olika bilder?
okey :-(
Ska tänka på de till nästa gång ;)
Det flesta e väldigt nytt :)
/Elin

Jag frågar för jag tittade på hennes mage bla. På en del foton ser hon jättefin ut och en del har hon början till mage. Men än så länge är hon inte fet som min iaf. Hur många timmar går hon på bete per dygn?
Okeey, nu går hon ute dygnet runt :D
/Elin

Det gör inte ens min fast hon är smällfet. Hon står inne på nätterna nu. Min häst var ju 5 år när hon födde lilla Lina så hennes mage blev ju väldigt stor efteråt.
Hur gammal e gejsa nu o vad hade du för hingst till henne?
/Elin
jag vill också veta fjordinghingster. kan ni fjordisexperter rekommendera nån?
Jag har en fjordhingst katalog här hemma, sitter o dreglar xD
/Elin
jasså! berätta berätta

Gejsa är 12 år nu och har fått ett föl alltså RoxeLina som nu är 7 år och tävlade SM i fjordriks i Linköpning nyss alltså. Hon är född-99 och Gejsa -94.
Rimbo heter pappan till Lina.
gejsa har du nån bild på rimbo?
vill du ha en fjordhingst till jullan eller? =D
/Elin
Rimbo e elit ser jag ;)
/Elin
japp det vill jag!
okey, vad kul! :D Fjordingar e hel msyiga!
vilket län bor du i hjullan?
/Elin

Ja, Rimbo har fått många föl efter sig. Dom har också fått diplom när dom blivit större.
sörmland, eskilstuna.
jag gillar ju fjordingar :D har bara aldrig skaffat en egen. skulle ju köpt en som första häst, men den dog när den var utlånad. :(
okeey! =)
I sörmland hitta jag:
Rimbo (som vi talat om tidigare)
Och Lemir !
/Elin
finns det nån hemsida man kan kolla?
/Elin

Ha, ha Lemir är Evas häst. Hon bor här i Eskilstuna och föder upp fjordingar. Hon köpte Gejsa när hon var en månad gammal tillsammans med Gejsas mamma. Så hon är Gejsas uppfödare. Jag köpte henne när hon var 3 år därifrån. Hennes dotter var med och tävlad i Linköping också.
Mina favoriter:
- Hauk Thun
- Romeos Cabri
- Torps Gusten
- Cheen Femtio
- Alexander Lukas
/Elin
hehe okey gejsa! =)
/Elin

Torps Gusten är väl son till Gjöstein va? Gejsa kommer ju därifrån. Hon heter eg Torps Gejsa.
Jajjemen det e han gejsa!
/Elin
Nisse har en helbror som e godkänd inom avel o dessutom 2 halvbröder också! *stolt*
/Elin

Gjöstein är Gejsas pappa.

Har du sett min hemsida? Är inte uppdaterad på väldigt länge. Men det är otroligt mycket bilder där iaf
Tog bort min adress till hemsidan……
världen är liten :D

Hur menar du hjullan?
Glömde säga: skriv i gästboken om ni tittar på hemsida. Tack så mycket i förhand he he

Dumma jag. Nu sitter ni förstås och bara tittar på min hemsida. Nyfikna som ni är. hi hi
Så jag går och kojar. Får väl läsa svaren i morgon i stället. Natti natti
gejsa det ösregnar här!!!!!
Aww.. Jättefin video!! :) Nisse är ju u-n-d-e-r-b-a-r!! :)

Fin video!

vilken fin video du har gjort!
tackar ! 
/Elin

Nisse är så fiiiin ! Man blir ju riktigt kär i henne .. 
Vilken fin och välgjord film Elin!!:D
mysig ! :)

Fin video! Söt häst =)

SÅ FIN FILM. FIN HÄST.

jätte fin häst! skäms lite men gråter lite nu när jag tänker på Mirabell… hon var efter Alexander Lukas (såg att du gillade den hingsten ;) )

Fin film å fin polla! Jag hade en fjording för längesen, ett sto som heter Jubirka, kallad Birka, e. Torjus. Jag träffade faktiskt henne i sommras och hon hade föl vid sidan efter Cheen Femtio eller om det var Romeos Cabri. Minns inte riktigt men fina var de båda två!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Fattar inte riktigt hurman kollar på vissa filmer, som denna..
Det står :
This video requires Flash 8 or newer. Go to http://www.macromedia.com/go/getflashplayer to get it!
mittalltnislla.flv Video by _aelin
_aelin
Jag kopierade texten..
När man trycker på http://www.macromedia….. kommer detta upp

#72 du måste installera flash player (lr va d heter) den sida som kommer upp när du klickar på http://www.macromedia.com/go/getflashplayer är sidan för att installera det. klicka på "install now" om du vill kunna se filmen.

allt du gör här me dina bilder och sånt e såååå bra!!!!! söta ni e 

Vaa, fiin, den va ju jätte bra!!
#73Ok..