Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterwesternnh
Läst 2841 ggr
SHV-Pysen
0

Western.ifokus?

Någon som vet vad som hände med Western.ifokus? Det var ju prat om att den skulle startas, men har inte hört något på ett tag… Skulle verkligen vilja ha en sån sida.

Lorita
0

det skulle jag också, nu när jag och Ametist börjar komma igång på alvarSkrattande

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

CelsiusT
0

Ja det skulle jag med vilja ha…

Medarbetare på westernridning.ifokus

Dumlen
0

western.ifokus ska jag definitivt besöka dagligen om det startas.

Alex
0

Vem som helst över 18 med intresset kan ansöka om att starta sajten.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

CelsiusT
0

#4 Problemet är väl lite att det är en del jobb med att hålla i en sajt?

Alex
0

#5 Ja det är det ju, men någon måste ju hålla i den om det ska bli någon, eller hur?

Mvh Alex
Värd för Ridsport

alskadeida
0

Jag är intesserad utav att hjälpa till med sidan.

Skulle vara roligt med just en bara om western =)

PimTheGreat
0

jag ansökte om det men de hörde aldrig av sig så det rann ut i sanden…tyvärr… nu har jag mkt med både häst, barn, kaniner och renovering hemma för att hålla i det, men om den startas så kommer jag besöka den :-)

lisette
0

#8 har du häst igen? vad skoj"

PimTheGreat
0

#9 Kingen har jag ;)

lisette
0

ah jag trodde du sålde honom! då är jag med.

Dior
0

Skulle kunna vara Medarbetare på en sån sajt. Bara att hojta!Skrattande

/Therese.

Medarbetare på Arabiska Fullblod och Westernridning iFocus

Rita-S
0

alla vill va medis men ingen vill va värd.. :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Dior
0

#13 synd

/Therese.

Medarbetare på Arabiska Fullblod och Westernridning iFocus

Alex
0

#13 Brukar vara så. Flört

Dock kan väl inte jag påstå att det är någon större skillnad… Som Medarbetare bör man väl lägga lika mycket tid som sajten som om man var värd, anser jag i alla fall. Det är väl just att starta upp den som kan vara lite extra tidskrävande, samt att man har det yttersta ansvaret och får ta de huvudsakliga besluten. Annars är det väl samma…

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Maja
0

Jag startade nyligen en sajt och har sedan tidigare varit Medarbetare på en del andra. Och ja, det är en hel del mer arbete med att starta upp sajten än att vara Medarbetare, men det är ju just därför som man skaffar sig Medarbetare! Dessa hjälper till med att starta upp sajten (skriva artiklar, inlägg och en del annat)! =)

PimTheGreat
0

men skulle vara intressant att veta varför de aldrig svarade mig tillbaka efter jag ansökt om att starta upp western…:-(

Känner nu oxå att jag har tappat lite av westernridnig, inte intresset, utan kunskapen då jag inte rider western så mkt just nu. Kingen klarar mest bara av promenadsridning för .tillfället Men tiden vet man aldrig vad den har att erbjuda…;-)

Linnea
0

#17 skicka en intresseanmälan igen, det kan hända att den inte kommit fram, det hände mig.

Skynda långsamt så går det fortare.

SHV-Pysen
0

Om de inte svarar får vi väl alla skicka klagomejl!

Jag kan också gärna hjälpa till på sidan, men jag är ju också under arton så jag får inte starta.

Maja
0

#17 - De får in rätt så många mail om dagen och ibland så blir det så att något mail försvinner.

Alex
0

#19 Nej det ska ni absolut inte göra!

Det finns nästan 200 sajter på iFokus, de är bara några få som jobbar med det, som dessutom har jobb, familjer och annat utöver iFokus. Så de har att göra så det räcker kan jag lova, utan att läsa 10 klagomail. Mail försvinner, missas, allt möjligt. Får man inte svar på ett tag så kan man räkna med att det är något sånt som hänt, för ignorerad blir man inte om man skickar en intresseanmälan för att Starta en sajt, så då får man skicka en sån igen.

Mvh Alex
Värd för Ridsport

CelsiusT
0

Kan någon förklara vad det innebär att Starta en sajt? Jag är över arton och har intresset, men vet inte riktigt om jag har tiden och orken för det. Så om någon kunde förklara lite vad det går ut på (vilka uppgifter man tar på sig liksom), så ska jag fundera över att ta tag i wetern.ifokus

Maja
0

#22 - Är du Medarbetare någonstans? I så fall så är det i stort sett samma sak, bara att du som Sajtvärd har lite mer ansvar.

Du ska först och främst ha tid för att starta upp din sajt. Skriva artiklar, inlägg, forumgrupper, artikelkategorier, välkomst-PM och en hel del annat smått och gott. När sajten sedan är lanserad och klar så ska du fortfarande vara aktiv, skriva artiklar, inlägg, redigera inlägg, vara "ansvarig" för sidan. Du har Medarbetare som hjälper till för att avlasta dig också..

Alex
0

#22 Läs igenom den här texten.

Mvh Alex
Värd för Ridsport

CelsiusT
0

#23 Nej jag är inte Medarbetare någonstans.

Hmm, skriva artiklar, det känns lite jobbigt att skriva artiklar om western, vad skriver man när man ska skriva något så seriöst? Känner mig väl kanske inte riktigt som någon expert på området precis, även om jag har endel erfarenhet. Men det kanske finns någon här som känner sig manad att hjälpa till att skriva lite artiklar?

#24 Läste den texten, det kändes väl rätt så hyfsat. Men bara att fylla i ansökan verkade ju jobbigt, hehe… 200 ord om sajten..

Alex
0

#25 Medarbetare kan alltid hjälpa till att skriva artiklar. Men kika runt på de andra hästsajterna för idéer. Tror att det uppskattas "nybörjar"artiklar samt för hobbyryttaren. Sen kan man ju alltid intervjua westernryttare på högre nivå osv. Man måste inte vara expert.

Mvh Alex
Värd för Ridsport

SamanthaJones
0

Jag har försökt få starta western iFokus men blir nekad hela tiden.. men jag kommer bli aktiv om någon kan ta tag i det hela. vi är cirka 15 stycken i klubben som pratar om att det inte finns något dirket jätte bra westernforum…

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

Linnea
0

#27 Varför blir du nekad?

Skynda långsamt så går det fortare.

jen
0

ja, jag har också velat vara Medarbetare. Inte värd då jag känner att tiden kanske inte räcker till

SamanthaJones
0

de tycker inte att min om sajten presentation är tillräcklig. den var inte tillräckligt bra tydligen…

Vänligen

Sofia

Lorita
0

#30 man måste ha en bra idé och brinna för ämnet och förklara varför just den sajten behövs.

kaka1234567
0

Skulle va kul med westwrn iFokus.

_Mvh kaka
_

Medarbetare på Arabiska fullblod,Burfåglar,undulater,Irish Cob och NH ifokus

SamanthaJones
0

jo det har jag gjort men det räcker inte så nu lägger jag ner det hela.. vill de inte att iFokus ska utvecklas så fine för mig, men jag tycker det är tråkigt

Vänligen

Sofia

Lorita
0

#33 man får inte ge upp som värd, det kan var tufft ibland/ofta.

Jag är inte mogen att gå in ett western.ifolus innan jag börjat rida Ametist regelbudet för tränare = till våren.

Denna kommentar har tagits bort.
SamanthaJones
0

jo, i know. varit värd tidigare men det får finnas gränser…

Men kan ingen annan ställa upp? jag har artiklar om någon behöver om startmaterial och även en intervju med en westerndommare om någon är intresserad till nya sajten..

Vänligen

Sofia

Alex
0

#36 De har hårdare krav på värdar nu av olika anledningar. De vill att iFokus ska utvecklas, men de vill att det ska utvecklas så bra som möjligt. En ny sajt är värdelös om den inte håller riktigt bra standard.

Mvh Alex
Värd för Ridsport

SamanthaJones
0

nej men det håller jag med om och har förståelse för men samtidigt kan inte kraven vara orimliga utan man måste låta folk växa i rollen som Sajtvärd. Även det är när någon är intresserad att faktiskt utveckla iFokus så kasnke man ska hjälpa dem på traven med konstrukti kritik och inte bara ett ansnäsande?

Vänligen

Sofia