Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 400 ggr
Uno4ever
0

Ska ni smälla raketer?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ska ni smälla raketer idag? Det ska inte vi, vi ska bara äta god mat och kolla på alla raketer :D Ni då?

jen
0

njae, vi vet ej ännu. grannens kor är jätterädda för smällare. ska vi skjuta raketer som min son gärna vill göra så får vi nog gå iväg en bra bit…

men, men. Det blir ju ett nytt år ändå Flört

bebbe
0

Nix pix inga smällare från oss, men en hel del runt omkring.

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Faxlin
0

Inga smällare. Men lite god mat och efterrätt och en hel del sällskapsspel med barnen blir det.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Tummelisa
0

Jag tycker det räcker med att gå ut och titta. Närmsta granne i km bort skjuter så mycket stora bomber att vi har ett fint himlaspel ända hit. Sen har vi några hästar i stallet som far väldigt illa av tjutandet och smällandet.

Uno4ever
0

Okej!

Eve
0

Nope, tycker att det är alldeles för fel mot djuren, så jag motstr hellre och kollar på alla andras :P

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Hannapanna
0

Jag smäller inte heller.. Tänker på våra fyrfotade.

Tages första nyår och han är väldigt skeptisk mot smällarna.. Men än så länge så går de rätt ok.. Får se sen om han blir livrädd ikväll.. :(

LinaN
0

'Smäller aldrig, håller mig til ltomtebloss :D

Med en hund som vart livrädd för smällare sen hon var 2 (vi var ute o promenixade och några ungj*vlar stod på en balkong o slängd eut kinapuffar. en puff föll rakt över ryggen på vovven vår o smällde…. sedan dess var hon livrädd) så vägrar ajg smälla.

hästarna tror ajg iten bryr sig så mycekt….

fick berättat för mig igår att en kvinna so mhar 2 nordisar varav den ena nordisen ÄLSKAR smällare, ha nvil ldit o kolla på dom :D

Däremot funderar jag på att träna harry skottsäker geno matt köpa en spannfull kinapuffar  o slänga några meter ifrån oss…. för det var så dom tränade sin nordis….

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

gejsa
0

Absolut inte. Har ju mina hästar bredvid vårt hus. Vill inte skrämma djuren i skogen heller. Vet att många djur dör av hjärtattack i natt pga rädslan när det skjuts överallt.Gråter