andra djur

nej, har bara Lilla My (shettis), men det räcker så bra så 
2 hundar, 6 katter, 2 kaniner och två marsvin utöver 5 shetlandsponnyer =)

ja har 4 katter. baileys, dooleys, ebba och naala

Hundar och svalor
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
sungria, tycker du ska köpa ett till marsvin. dom är ju flockdjur precis som hästar. annars kan du sälja den till mig :P

eliiiina inga fler marsvin =P ja kommer ju snart me mina katter hhaasha.
jag sa : tyst malin :D jag har bara ett eget marsvin.. resten är emmis så om jag ska ha lika många djur som ni så får jag ta tre till :P

vaaadåååå bebisen e ju din =P o jocke. hihi.
mm det va henne jagmena.. iförsig.. peo är ju mitt ansvar också. han är vårat modigaste marsvin

neee morötterna är på gång och går om snart =P
aaah! men hon är ju din. hon har blivit jättemodig sen vi skaffa berta rutger. hon måste visa vilken tuffing hon är för att imponera på moroten morre.

aaah hihi. hon kommer bli jääääättemodig
vi har köpt en ny hylla till tjejerna. som ska sitta jättelågt så berta kommer upp där. sen ska jag köpa en säng till morre imårn. hon gillar att softa.

Jag har heller ingen egen häst. Lånar in mig på Linneas skönhet =)
Men jag har en katt hemma… som vägrar sova. Hur gör man för att få en katt att sluta störa mig egentligen? Hmm.. det kanske jag skulle gå till kattsidan å fråga istället…
1 hund
3 vuxna katter
5 kattungar

Har förutom en häst även två katter och två kaniner.
Sandra- tips. "Släng" ut katten på natten. Katter är väl nattdjur. Sover på dagen och jagar på natten.

två hundar som heter nadja och wesley.
ett svin som heter andreas.
#18. jo mammas katter leker också på natten. när jag bodde hemma för sju år sen så jogga hitler över min panna mitt på natten o rev upp ett sår på nästan en decimeter. har ärr kvar än idag :D ändå älskar jag kattjäveln.

Har 3st katter, 2st hundar 12st kaniner och 12st marsvin
denna lilla sötnosen är våran.
sen har vi en massa fiskar med.

Vi har 4 hästar, 6 katter, 2 undulater och 1 kanin. Plus några inckorderingar. Fast dom är ju inte våra då. *ler*
Oj då! Ser att jag glömde mina två hundar också. *skäms på mig*

2 hästar, 2 hundar, en dvärghamster, en tarantula (fågelspindel) och akvariefiskar.
För inte så länge sedan hade jag också 2 kaniner, 9 gerbiler, 2 chincillor och en katt. Katten dog av åldern och resten har jag skänkt bort. Kan ju int ha en massa djur när man ska studera.
Snart har jag bara två hundar, spindeln och en häst på foder.

En hund (Tess), två katter (Minus & Zlatan "Terror"), två kaniner (Puff & Skorpan), två marsvin (Plupp & Trassel). Har tyvärr inga bilder på dem på den här datan men om jag kommer ihåg kan jag fixa.
2 kaniner har vi, eller rättare sagt min dotter har det.
när jag får råd vill vi även köpa en hund nu när vi bor så bra 

4 katter och ibland en hund, mammas som behöver passning.

E-Hjo: jag blev kär i din kanin :D
/Elin

2 Hästar, 2 hundar, 7 katter (6 kattungar )

Elin: jo,jo… på utsidan är han helt underbar men på insidan…. En riktig lite djälul! hehe 

katten gustav….
#41 #42 åh vilka små söta gosingar 
Just nu har jag bara en perserkatt o en welsh.

3 FISKAR + 2 KATTER

2 stallkatter och en inomhuskatt