Hästransport köps
Hästransport köps det ska vara i fint skick! någon som säljer?

Vilken prisklass ligger du på?
Hur fint är fint skick… nyskick eller? Och vilken prisklass? :)
Men beroende på vad du önskar så har jag om inte annat ett bogie-släp som är extra hög och extra bred =)
Hakuna matata!
Okej ja till 18000kr det är min pappa som ska ha den till sin cross.
Men det spelar ingen roll vilken sort det är på hästransporten. Bara den är i gott skick och att den inte är så rostig.
Vet att min passen kört både det ena och det andra (bla. crossar) i våran tranport förr.
Fjädringen är något stel (men kör man inte hästar är ju det inget problem) samt att taket är helt så det är ingen fara, men det är inte jätte stadigt längre och skrammlar därför lite (dock inget man märker när man sitter i bilen och inte heller något som är problem om man kör en cross i den =)
Kommer inte ihåg vad mamma sade men runt 10-15 000 kr för den ville hon ha, då ingår en extra överdel till takluckan om man vill byta ut den.
Den är för tillfället avställd och behöver besiktigas innan den får användas igen, men den gick igenom besiktingen senast vi använde den =)
Men som sagt det är et bogie släp som är extra hög och extra bred av märket Tranemo (en gammal kvalitetsvagn)
Den finns i Alunda ca 4 mil norr om Uppsala ^^
Hakuna matata!
#4 Kan du lägga in lite bilder på den?
Jag har tyvärr inga bilder här, den behöver sig en vända med högtrycken helt klart xD Är lite luggsliten så att säga men inga stora rostfläckar osv. Den är för övrigt helvit.
Du kan prata med din pappa och höra om han är intresserad, är han det kan du skicka ett PM med hans nummer så ber jag jag mamma ringa upp och berätta lite mera och jag kan ta bilder =)
Hakuna matata!
#6 Okej men det skulle vara bra med bilder först så man får se hur den ser ut. har ni inte lagt ut den på blocket eller nån sån annonsering?
Nej vi har funderat på att sälja den men aldrig riktigt kommit till skott då den skulle behöva rustas upp lite för att köra hästar (egentligen inte nödvändigt men för att förbättra miljön å hästen ska åka), men ska den används till cross så behövs inte det =)
Dock står den intrasslat ´bland massa andra grejer så kan inte precis fota den så bra xD Men det är ju inte så långt bort så ni kanske är intresserade ändå?
Är ni intresserade tar jag naturligtvis fram den och fotar den
Hakuna matata!
Okej. Ska höra med dom om dom är intresserad.
#8, Japp dom är intresserade av den!
Det är några saker dom vill veta först
* Vilken årsmodel är det på hästransporten?
* Vad har den för reg skylt?
* Kan du ta några bilder på den?
* Hur mycket är den rostig är den rostig under?
* Hur mycket ska ni ha den för exakt pris?
Ja hoppas du kan svara på alla frågor! :)
Ska ta reda på dessa till i morgon och försöka få någon ungefärlig bild - den står dock just nu full med skrot som ska ned till soptippen och är grön då den står utomhus - men är som sagt inget som en högtryck inte klarar av :P
Reg skylt är som alla andra så vitt jag vet… o.O
Hakuna matata!

# 11 Okej men du kan väll skicka ett mejl till illerlivet09@spray.se när du fått reda på saker och ting.
#12 Vart bor du? Hur ser din transport framifrån? Finns det någo rost under och övrigt?

#11 Har du fått reda på nå fakta än?