Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettdressyr
Läst 861 ggr
SarahPeace
0

ridhus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så = ) nu var det klart ! Jag har anmält mej på dressyr lektioner !, det var 8 gångern, varannan måndag ,start v.2 .VÄLDIGT duktig tränare och som oxå tränar mkt ridtravare o sånt .   Man var "två och två" på lektionerna så jag o min kompis (och hennes varmblod dådå )  .. och det är ju bra för då kan vi ju samåka iblanad då vi bor så nära varandra ; D  Ska bli jätte kul =)  jag har aldrig ridit för tränare sådär (sandra har tränat mej o Molly, hon är duktigg hon med men inte utbildad lr nå ),hehe ..  Och bara när vi har tränat för sandra så har både molly och jag utveklas fruktansvärt mkt , så nu när man får "proffs hjälp" så kommer man kanske på tävlingsbannorna till sommaren ? ;P  Vill brörja tävla henne i hoppning men bara klubbtävlingsar )men jag vill först att hon skaa kunna arbeta bättre och fatta galoppskänkeln "felfritt" (då hon inte har fattat riktigt vad det är ennu … fast dte går iblnad ,P ) och allt sånt ; P  

Men Molly har aldrig varit i ett ridhus… Hon har ju lätt att vänja sig fort . och speciellt när min kompis häst är där ( Molly är typ "kär" i den hästen ;P ) , ,  Kommer det att gå bra tro ? ,

Milli
0

vad roligt!

kan du inte åka till ridhuset innan det börjar och se hur hon reagerar?

reddie
0

Vad roligt för er! Det kommer säkert att gå bra, speciellt då hon är med en häst hon känner. Lycka till. Kanske någon kan följa med och fota så vi får se lite bilder sedan?!

gejsa
0

Det går säkert bra. Lycka till!

__iE
0

vad kul! :)
det kmr säkert gå bra, lycka till iaf ! :P

steffy
0

vad kul

SarahPeace
0

#1 tyvär har jag inte möjlig heter att ta med till ridhus innan . väldigt synd men men ; /

#2  Ska försöka se om nån vill följa med och ta bilder ;P

tack alla ! Skrattande

E_hjo
0

Ja, vi MÅSTE få se bilder! =)