Harry är till salu!!!???
Gissa om jag blev kall i kroppen när jag såg denna annonsen!? Först såg jag bara en häst som såg ut som min lillkille!
Ska begära få följa med till nya ägaren så att säga, för vil lgärna behålla kontakten med harrys brorsa….
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Hihi han är ju fruktansvärt lik Harry, men jag tror nog att din lillkille blir högre.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

lik, men den såg grövre ut ;P

såg med den annonsen! såg ut som den hästen som var efter janni som ngn här hade… fick du kontakt med den personen förrestne?
jo jag fick tag på henne, men sen har jag itne hört så mycket mer.
Alex är ju 100% ardenner så klart ha när grövre och bastantare än harry som har smäckert shire-blod i ådrorna :D
Men litet läskigt var det först ^^
Bebbe, hur hög är Janni? eftesom harald är 183 o med tnake på vår zigienarmätning i somras så blir harry kring 170 nånting.

Oj, trodde att du måste sälja din häst nu när du nyss flyttat och allt. *pust*
Gejsa, nej…… men min reaktion vart ungefär densamma….. vafan! ska dom sälja min häst! :D

Har aldrig mätt Janni, men tippar på 155
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
Den där kunne jag köpt! Suck… :D
“A single dream is more powerful than a thousand realities.”
― J.R.R. Tolkien
http://www.fyllepenna.net

#6# Hi, hi ja man vet ju aldrig vad din nya stallägare gör när du inte är där. Men du bor där nu va?
Gejsa, inte ännu! får nycklarna idag 13.30! *äntligen*
Sen ska jag få en cykel av "svärfar" så jag kan cykla till o från stallet (ligger ju bara 7km enkel resa från där jag ska bo, så gissa vem som komemr vara värsta baywatchbruden i tini-wini-stringbikini till sommaren? :D)
Om 9 dagar börjar jag skolan! :D O tills dess ska lägenheten vara i hyfsad ordning, åker ner til lskåne idag/ikväll o packar det sista hos mamzen o packa ner katterna i sina transportburar… Sen den 1e åker vi upp till norraste norrlandet i göteborgstrakten ^^
synd att du redan har Nikita Shailina…. ananrs hade det vart coolt om Harrys brorsa hamnade i "vår släkt" :D

#10# Ok, lycka till med flytten nu då. Du är väl på väg nu antar jag. 
#11 hadde jag haft pängar hadde jag köpt oavsett :D ser ut att va en underbar häst för tex Demonen!
“A single dream is more powerful than a thousand realities.”
― J.R.R. Tolkien
http://www.fyllepenna.net
Gejsa, vi är mitt uppe i flytten mer elelr mindre… den 15e lämnade jag min lägenhet i skåne, och mina grejor frkatades till Lilla edet där Daniels föräldrar bor. Så nu hålelr hans pappz på att packa ut mina bokhyllor ur sitt garage in i hans bil :D
så vi kör med iaf 1 bil fullknökad til lat thämta nycklarna sen öser vi in det som ska in….. o känenr jag Pelle rätt så kommer han att köra förbi vänersborg några gågner i helgen emd kartonger… :D
är i skåne över nyår o hämtar katter som sagt :D
Men det sk abli spännande nu att se vad som händer!
Shailina, jo, utbilda färdigt Alex o sen ahde Demonen haft en klippsten til lhäst :D