Ny stjärna i stallet
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
årig d-ponny val imp holland, han e bara så gullig och rolig att rida
E han inte för söt 

Vilken tanig liten sak :D Vet du vad det är för ras?
Tanig ? han e 5 år och d-ponny, det är appalosa i honom

Jättesöt
Tänk på att få fram handen när du rider och sen går han ganska mkt bakom hand. Men får du bara fram handen så tror jag det löser mkt=) Om det nu är du som rider då..
Jättefin! :D
Jag vet att han går lite bakom hand, försöker få honom att hitta rätt men han är nog tyvärr lite riden i det läget, för övrigt e han väldigt väl skolad …. men men alla är ju barn i början
han kom till sverige för ca 3 veckor sen

Du bedriver väll ett försälnings stall? hoppas du pratat med sajtvärden
Jag tycker inte detta verkar vara ett reklaminlägg direkt, utan bara som om hon vill visa upp en häst hon nu har i stallet för oss andra?
Fattade inte riktigt vad Lorita menade…

#8 om man läst alla andra (gamla) reklamtrådar för olika hästar som passerar försäljningsstallet så förstår man, sen att det snyggt inte skrivs rakt ut för att kringgå sajt reglerna det gör väll inte att det bryter mindre från sajtreglerna.
#9, ok, då förstår jag din reaktion när du säger det så. Tack för förklaringen!

Jag tycker ändå att man måste få posta trådar om sina hästar även om man bedriver ett försäljningstall. 
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

#11 då bör man ju ändra reglerna eller hur, nu är det ju bara dom som struntar i reglerna, det blir ju inte rättvist.
regeln är med som allmän regel på iFokus och det är för att om man har något över hobbyplan, då kan och ska man istället köpa reklamplats.
det finns ju säljsajter och djurannonser i fokus som går att använda eller hur. Jag tycker bara det är fel att byta mot regeln särskilt när huvudparten av inläggen är filmer på försälningshästar.

Jag får rätta mig inte heller i djurannonser.ifokus får man annonsera om man inte är privatperson, det är ju en grundregel i iFokus.

det står ingen stans i tråden att hästen är till salu
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

#14 det är så man undviker iFokus regel, det är ganska uppenbart ändå.
Det var absolut inte i försäljnings syfte jag la ut denna ponnyn här, jag tycker otroligt mkt om denna ponnyn själv och ville visa er men om ni tolkar det som att detta är reklam e det ju tråkigt,

#16 ska du behålla den själv 
Inte i det långa loppet men han ska ju utbildas och ridas han e ju bara 5,

#19 Jag tycker inte att den här tråden bryter mot reglerna.
Trist att tråden spårade ut. Louise ville visa sin häst men istället tjaffsar vi om regler, vilket man ju kunnat göra i en annan tråd. Jag tycker inte att vi ska behöva leka polis på sajter som inte är våra.
Som jag skrev inne på hästhoppning så tycker jag att ponnyn är väldigt söt! Hoppas att du hinner ha mycket kul med honom innan han säljs.
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
#13 Dock finns det ifokus-sajter där man får annonsera, ex: www.marsvin.ifokus.se
Jag är som sagt inte intresserad av att göra reklam för att jag ska sälja, men ska jag inte kunna få lägga upp info eller annat om mina hästar som jag tycker om utan att det ska tolkas som att jag gör reklam????
Vare sig det e försäljningshästar eller inte så tycker jag precis som er andra om mina hästar och pratar gärna om dom inget konstigt med det.
#21 Det är väl för det mesta privatpersoner… Privatpersoner får lägga ut sina hästar i annonser här också, det är fullt tillåtet. Det är företag som får vända sig till grabbarna bakom iFokus, för att då vill de troligtvis ha lite betalt för en annonsplats.
Angående denna tråd så står det ingenstans att hästen är till salu, och visa upp hästar finns det då inga regler mot…
Louise80, vill du att jag ska rensa upp i tråden så säg till/skicka PM så fixar jag det.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Jag är på denna sida som privatperson och inget annat
Hoppas det är ok med er, annars så får jag nog sluta att besöka sajten …..
#24 Precis, då är det helt lugnt. Så länge man inte annonserar varor/tjänster från ett företag så är det fritt fram. Så du får både besöka, skriva och visa hästar på sajten. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst