Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 419 ggr
lisette
0

artikelskrivare sökes

vi söker dig som känner att du har tid att skriva några artiklar till våran förträffliga sajt.

ämnet är givetvis hästar - och allt som har med dem att göra! NH, western, distans, trav och galoppsport etc.

känner du att du har tid och framförallt lust att skriva ihop en artikel så meddela antingen mig eller CBA.

lisette, nybliven Sajtvärd. ;)

LinaN
0

You've got me babe! you've got me!

jag ska skriva till dig så snart jag kommit iordning i lägenheten! får nyckeln nästa fredag! :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Snuttan
0

Jag skulle kunna tänka mig att skriva en artikel eller två :D
Men skulle då vilja ha hjälp att folk korr. läser den (framförallt för språkets skull), finns det möjlighet till det? - Hur pass korrekta "bok-artiklar" är du intresserade utav? Eller får man skriva mer efter hjärtat?

lisette
0

#1 du är helt go! ;)

#2 jag kan gärna korrläsa dem.

man kan ju ha båda sorters artiklar. som bebbes artikel om hur hon räddade olivia är ju en hjärteartikel! :D

NinaToy
0

jag kan skriva nån hjärteartikel. ;D:D

Qabang
0

Jag kan bidra med bilder till artiklar om det önskas :)

Mandysan
0

Om jag hinner kanske jag kan skriva ngn, det är ju lov nu:)

Snuttan
0

Hur lång bör en artikel vara? (finns det något minumum och maximum)

Vad finns det för regler/krav?

lisette
0

#6 fick din mandysan! tack så mkt! ;D

#7 jag vet faktiskt inte riktigt vad linda har haft för krav på de som skriver artiklar. CBA kanske kan svara när hon kommer in?

Mandysan
0

#8 Varsegod;) Har bild till om du vill ha oxå…

lisette
0

maila till andorsdrottning@hotmail.com så ska jag ladda ner den sen… :D

Mandysan
0

#10 eller så kan jag kanske sätta ut den i fotoalbumet så kan du "ta" bilden (med min tillåtelse). Du kan nog gissa vilken det är….

lisette
0

så kan vi med göra.. *fniss*

Mandysan
0

Det känns lite lättare;)

lisette
0

har hämtat hem den nu! :D

Mandysan
0

#14 Bra, då ryker den ut ur albumet…;)

Faxlin
0

Tror inte det är någon fast satt krav på vad en artikel ska vara. Det är upp till sajtvärden att bestämma vad man tycker är bra helt enkelt.
Så kör på din instinkt Lisette, det tror jag starkt på.

Ett litet tips vore kanske att be någon/ några skriva artikel/lar om fång. Det finns ju olika sorters fång och det tror jag är en viktig artikel serie. Fång är något som är riktigt hemskt och som dessutom är viktigt att folk får vetskap om.

Bara ett tips :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

lisette
0

åsa, du kan ju skriva den artiklen! ;) du har ju personlig erfarenhet!

Faxlin
0

#17: haha, ja om akutfång kan jag skriva en artikel om du vill men den blir i sådana fall skrivet ur hjärtat. Men vill du så kan jag försöka få ihop något och skicka till dig så du får korekturläsa den och se om den är något att ha. ;-)

Audiatur et altera pars

bebbe
0

jag har ju redan skrivit om förlossningsfång så nu vet jag ine vad jag ska kunna skriva om som kan intressera er andra, Fundersam

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

lisette
0

åsa, tycker jag låter som en jättebra idé. bebbe har ju skrivit om förlossningsfång, så det är ju en fortsättning! :D

CBA
0

Neywaz är ombedd och har tackat ja, att få ihop en eller en kortare serie om distans…allt från träning av helt grön häst till elittävling (det kan bli en del då det är mycket i ämnet).

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Faxlin
0

#19: Men du sitter ju på otroligt mycket erfarenhet. Så att få ihop en artikel för dig kan inte vara några problem ju ;-)

Audiatur et altera pars

bebbe
0

Tack för dom orden Åsa, men när man läser vissa insändare här känner man sig som om man inte visste vilket som är fram eller bak på en häst Generad

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

bubbelbubbel
0

hihi bebbe, med så många hästar som du har, så hoppas jag verkligen att du vet vad som är fram och bak ;)
jag tror visst att du kan skapa fram riktigt bra artiklar, du kan ju tex skriva om din auktion ? :)

gejsa
0

Ha, ha du är rolig du bebbe. Du om någon vet ju mycket mer än vad som framgått här på forumet. Du är för tyst med att skriva bara. Flört

Faxlin
0

#23: Haha, ja du inte lätt. Själv är jag övertygad om att delen med tänderna är bak. Stämmer inte det? FörvånadRäcka ut tungan
Håller annars med gejsa i det hon skriver. Du är lite för tyst bara. hihi

Audiatur et altera pars

Eve
0

Jag kan självklart skriva ihop ett par artiklar och om någon är intresserad av någon bild som jag kan tänkas ha så bidrar jag självklart med det! Sätt mig på uppdrag, bara!

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus