chatfunktion på ridsport!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
jag har nyss lagt till en chatfunktion på ridsport.
chatten hittar ni brevid flikarna "mina sajter" och "mina vänner" ute i höger spalten.
den fungerar lite segt i Internet Explorer, men ska fungera bra i firefox, safari och opera.
bifogar en film…
Antar att det bara är för de som betalar?
Hakuna matata!
fungerar ju inte för mig
Nu fungerr det för mig :O Men väääldigt segt xD
Hakuna matata!

Blir bara en tom sida där för mig.
#4 Min med men när jag skrev så kom det upp, kanske ingen annan som är inne bara :)
Man måste skriva för att det ska komma någon text. Om ingen har skrivit så är det tomt. ;)
men kan alla som är inne på ridsport läsa då, eller är det bara ens vänner eller hur funkar det?
*lite bortkommen*
Nej, alla kan använda chatten, oavsett plus eller inte. Dock är ju funktionen helt ny, så kan ju hända att det är vissa småbuggar i den. Rapportera gärna sånt i så fall. Men är rutan tom så beror det helt enkelt på att ingen skrivit på ett tag.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

för att kunna vara kvar på chatten så måste jag stanna kvar på sidan, klickar jag på att läsa nån tråd eller så, så försvinner chatten och jag måste öppna den igen..
Medarbetare på Dressyr.ifokus
#12 så är det för mig oxå, jätte störande..!
#12 & #13 Kommer den inte tillbaka om ni väntar lite? Det gör den för mig i alla fall, men det tar en liten stund. Sidan måste laddas klart helt först och främst.
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#14 jag måste klicka på "chat" igen.. därimot kommer vissa av meningerna som vart skriva, dem kommer upp igen..
Medarbetare på Dressyr.ifokus
#14, precis så är det för mig med. Det tar lite tid (kanske pga internet explorer), men allt kommer tillbaka som det var.
Ja, i Internet explorer är chatten väldig seg än. Det är sånt som ska fixas, blir lite mer saker också. Den är ju ännu bara på teststadiet. 
Så säg gärna till om ni har andra önskemål eller något ni saknar.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Kan meddela att chatten just nu är öppen för alla, men kommer senare att vara en Plus-tjänst.
Mvh Alex
Värd för Ridsport