Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 425 ggr
SarahPeace
0

Ej hästar - Mobil

heej, , har fått en ny mobil i julklapp =) ( SGH-X830 ) Sitter o försöker lära mej allt på den nu *puh* kan ganska mkt nu :P ,

men en sak har jag fastnad med ,   jag ska försöka föra bilderna från mobil till datorn, jag har  satt i sladden och installerat det som ska (tror ja iaf) , men sen trycker jag på det som dom visar i installations programet att man ska göra så det kommer upp allt man gör i mellan datorn o mobil(föra över låtar o
 bilder osv)

, Och nä jag trycker där så kommer det bara upp en liten ruta som det står : "Please Exit Samsung Contacts copier and try again" ….   vad sjutton ska jag göra ? eheh Allså jag ha ju gjort rätt ( vad jag tror iaf ;P )  , vad mennas det i texten att ja ska göra ?:S

Snälla =) Hjälp =)  Är dtenått ni ej förstår lr nått så fråga på bara =)

Alex
0

Hmm låter knepigt.. Själv fick jag en Sony Ericsson K750, och där kommer bilderna som finns i upp automatiskt när jag stoppar i sladden, behöver inte göra någonting. Är du säker på att du har installerat allt rätt?

Annars, om du väntar lite, kommer det inte upp en sån där "vad vill du göra"-ruta, som det alltid gör när man stoppar i en usb-sladd? För i så fall så klickar du ju bara på "öppna de här filerna" eller vad det nu står, så kommer det upp.

Hjälper inte det så vet jag inte vad felet är, tyvärr. Men det kanske finns nån med samma modell som kan hjälpa till. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst