Photoshop??
eller vänta.. kom på! Jag ska nog fixa bilderna i rätt storlek först!! VÄNTA! :P
såå nu är de tre "nya" bilder som är där! hjääälp! :P
jag kan försöka fixa det :).

jo reddie det tycker jag med.. men tanken är att korten ska hamna i ram IRL så.. :)
hannapanna - jaaadå, vad vill du ha gjort med den.. kissen har inget koppel ^^
Fast du gjorde den finare! :D
Ingen fara, Hannapanna :)
Hanna - Blev det verkligen rätt nu? ;)

så Eve! nu är de rätt bild i inlägg 21.. :D *asgarvar fortfarande*
#25 Eller ja hela hon som står bredvid då.. :P Tröjan är ju den som lyser rött..
HAnna - Haha, okej.. Tänkte "vad fasen vill hon göra med hockeybilden? ta bort plexiglaset kanske" 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#31 Tack så jättemycket! :D
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

vart ifrån kan man ladda ner photoshop?
Alla som har photoshoppat. shit snyggt med tat ha bort koppel och träns och till och med hela grillar :P
LinnR: Photoshop är nog lite svårt att lada ner, men borde gå att få hem via någon torrent-klient… Är annars bäst att köpa, även om det kostar lite…
Jill_Nisse, går nog inte att göra så mkt med din bild då den ifrån början redan håller låg kvalité… Du har inga andra bilder som är lite bättre?

man kan, som sagt, inte göra så mkt med din bild Jill_niss ..
har gjort den lite ljusare, inte mkt annat man (jag) kan göra.. :)
Hur gör man egentligen när man tar bort (heter det klonar bort?) saker? Jag har bara Photoshop Elements, men det går väl förmodligen inte där?

Vill du ta bort någonting finns det flera sätt att göra det på, vilket sätt du använder beror på vad du ska ta bort (hur stort det är, hur bilden i övrigt ser ut å så)… Kloning är rätt enkelt när man väll lärt sig det däremot och fungerar bra på det mesta, så de flesta fastnar nog lätt och kör på bara det…
Har inte Elements installerat på datorn nu, men tror att det är den "uppkortade" ekonomi varianten för foton..? Isåfall är det iallafall hyffsat stor chans att klonings-verktyget eller något liknande finns! Du skulle inte kunna ta en skärmdump över ditt program när du har det uppe?

HUR ändrar man och tar bort grejjer på bilderna? Jag har photo shop album starter edition 3,0.. Är det något jag kan göra där??
Vill gärna få bort alla grejer i bakgrunden. Om det går att fixa?