Typiskt!
I går kväll började jag må illa och bli snurrig i huvudet. När jag vaknade var jag ännu värre. Min gubbe har likadant. Jag ringde lasarettet och frågade vad det kunde vara. Ett virus som sätter sig på balansnerven sa dom. Herregud hur ska jag orka denna julafton. Men matfrämmande och allt. Jag mår illa bara jag rör mig. 

OJ ni måste nog vila och bli uppassade i några dagar.Krya på er!
Krya på dig Carola gumman!
/Elin

jag har varit sjuk i en vecka nu mått illa,förkyld, inte kunat äta,ont i halsen osv. mår inte riktigt 100 än . maten jag äter smakar inget+ att inget luktar. men vissa håller på att dö så man ska ju inte klaga. ha en riktigt go jul. krya på er.

usch då :/
hoppas du är / blir bättre snart :) Krya på dig!
Krya på er!!

Hoppas att det gick bra för er, hur mår ni nu?

Tack ska ni ha. Nej, jag mår inget vidare. Äter åksjukepiller som ska vara bra för balansnerven. Det är då lite bättre. Gubben blev bättre på några timmar. Jag mår illa som sjutton och när jag lägger mig kan jag inte sova för det snurrar så jag måste sätta mig upp. När jag har huvudet rakt fram och inte vänder på det eller tittar åt sidorna är det lite bättre. Men oj, vad jag mår illa. Men nu har alla nyss åkt hem så vi är själva igen.
Idag mår pappa inte hellere bra. Huvevärk

#8 Bakfylla kanske ;)
Jag o pappa har blivit förkylda o har huvudvärk…

Ja, som jag mår så är det som värsta bakfyllan. burr!
#9 hahaha, nee han drack nästan inget xP

Mår ni bättre?
#13 undrar oxå..;) pappa mår iaf bättre :P

Nej, jag mår jättedåligt. Äter fortfarande åksjukepiller. 
min syrra fick det där, viruset på balansorganet i öret sa läkaren. Det tog månader innan det slutade snurra när hon reste upp sig, fast det tog endast några veckor innan hon i det minste kunne sitta, sova, gå.. läskiga saker!
“A single dream is more powerful than a thousand realities.”
― J.R.R. Tolkien
http://www.fyllepenna.net

#16# Säg inte så där. Jag blir tokig(are) om jag måste ha det här i flera månader.