Leverans från Hööks?
Hej!
Jag har beställt lite saker från hööks. Jag beställde onsdagen den 26 augusti och det har inte kommit än! :o Jag kan inte hitta någonstans det står på hemsidan om hur lång tid det tar innan man får sakerna man har beställt och det står inget i orderbekräftelsen heller.
Brukar du beställa från hööks och hur lång tid brukar leveransen ta då?
Ring och kolla med dem så allt gått som det ska om du är fundersam. Har själv beställt därifrån utan att ha fått några grejer alls.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

beror nog lite på vilken "tidpunkt" det är. är det precis när höst alt vårkollektionen kommit ut, tar det ganska lång tid..
jag har fått vänta allt från 3 dagar till 5 veckor..
men när du skickade iväg beställningen står det ju om dem har varorna hemma då står det "omgående" eller om dem inte har varorna hemma, så står det datum när varorna kommer hem och det kan vara flera veckors väntan..
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Jag har precis beställt. Vi beställde Måndag 24/8 och paketet kom den 31/8 men vi fick inget sms, för det hade blivit något fel. Men jag såg att det hade kommit för jag loggade in på mina sidor och där stod det att paketet var leverat. Så jag skrev ut den sidan. Så vi åke in till Ica och hämtade det på Tisdagen 
Det har gått relativt snabbt vad jag kan minnas. Ring och hör efter.
Ofta om dom har gratis frakt eller liknande så kan det ta längre tid än vanligt.
Men räkna med en vecka iaf..
Maila/ring dem så får du nog svar.
Någon grej kanske var slut eller så, o att det är därför det dröjer.
Har ganska nyss beställ då det var gratis frakt. Det tog nog nästan 2 veckor.
Men sen har jag ju beställt två täcken en annan gång som jag fick vänta på i tre månader!!!

#6 inte ok!
Skynda långsamt så går det fortare.