Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 1769 ggr
ebengtssson
0

LEWA SADELäljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag säljer min Lewa sadel pg. a passar inte min häst. Stl 17" normal bom. priser är ink frakt (frakt går på 400:-) fler bilder kan skickas obs något sliten

pris 3000 kr

Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)

satilaryttaren.se

[Angel88]
0

hur sutton kan frakten gå på 400kr Förvånad. när ja köpte min stübben dressyr med byglar, läder och schabrak detta vägde 8,5kg det gick på 277,5kr med postförskort.. måste vara himma dyrt det du tänkte sicka med..

ebengtssson
0

jag har kollat på posten, (priset är ett cirka pris) åh som jag räknade så kan blev de 400 kr men jag kan ha räknat fel..

Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)

satilaryttaren.se

AnnaLundin
0

Sadlar brukar vara billigast att skicka med bussgods. *tips*

#1 - köpte du den privat eller av någon internetbutik? Många företag som skickar mycket har specialavtal med posten och därmed lägre fraktipriser…

[Angel88]
0

#3 jag köpte prevat… kom över min sadel sanslöst billigt fick den för 1600 med läder, byglar och ett schabrak det blev 1877,5kr när ja betalade den för att hämta ut den det blir 1877,5-1600= 277,5kr  och detta var mot post förskott… och det är ett stübben dressyr stigma med korta stroppar i ett väldigt bra sick..

om du fick det till 400kr måste din sadel väga närmre 12-14kg… och det tror jag inte.. ring posten och hör med dom..