Har ridit idag!
Tjohoo idag har jag ridit på Gabrielle!
Tog med sadel och träns men tänkte först bara hänga lite alt lägga lite vikt i stigbygeln..
Så lycklig sitter här med fåningt flin och min äldste son bara skrattar åt mig.
Helt sjukt go häst jag har hon har blivit riden en gång på tio år och det var för 3 år sedan.
Inte en min när jag sadlar , inte en min när vi går ut en sväng, inte en min när jag hänger och sen tänkte jag att va sjutton jag sitter upp o ser vad som händer.. O inte en min
Så vi skrittade en sväng och hon svara fram på röst direkt och jag behövde bara bli lite tyngre i rumpan och minimalt kram i tygeln så gjorde hon halt eller halvhalt.
Åh så kär i min pålla..så fin så fin 
Detta är alltså en pålla som blev inriden som treåring och sen "bara" varit avelssto!
Kommer nog tjata hål i huvudet på min omgivning om detta tror jag

skoj! man blir så glad över sådant, när hästarna visar hur pålitliga de är… :D
bilder jasmine, bilder!
ja v erkligen! Så nu ska hon skrittas lite försiktigt ett tag o sen får vi se om vi hinner göra ngt mer innan hon börjar växa för nästa föl!
Skoj, vad roligt! 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Gud vad roligt! Måste kännas väldigt bra för dig.
Ja det känns jätte bra! Har ju haft unghäst och avelssto länge nu utan att kunna rida.
Men hon är ju inriden och fullt frisk så det fanns ju liksom inga fysiska hinder.. bara att hon kanske inte skulle uppskatta det
Men jag ska ut och skritta en kortkortis 8 till brevlådorna o hem igen- typ hundra meter) ikväll igen. Blir väldigt kort mest bara för att vänja henne vid ngn på ryggen igen samt checka av gas o broms