Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettersajtenifokus
Läst 1389 ggr
SofiaOfSweden
0

OT - annonser

Finns det ingen särskild del på forumet som är till för annonser, börjar ju poppa upp rätt många nu som dessutom ingen svarar på.

Börjar kännas rätt irriterande att se dem överallt, detta är ju trots allt ett diskussionsforum. Eller?

Cilla89a
0

det finns ju annonstorget?

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Alex
0

24. Annonstorget har vi en del som heter, så jodå, annonser är tillåtna. Flört

Dock kan jag ju tipsa om Djurannonser iFokus när det handlar om djur som ska säljas/omplaceras eller liknande. Tror man kan annonsera om medryttarskap och liknande också.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

SofiaOfSweden
0

Okej, men de hamnar ju i listan över senast aktiva trådar?

Ex. Bukefalos har en separat del för radannonser, vill jag läsa annonser så går jag dit men vill jag diskutera så finns det även en del för diskussionstrådar. Tycker att samma funktion borde finnas här, alt. att de ansvariga flyttar om trådarna så att de hamnar rätt.

Alex
0

Alla trådar, från alla kategorier hamnar i senaste aktiva trådar. iFokus är inte uppbyggt på samma sätt som Bukefalos, här har vi en sajt för varje intresse, och varje sajt är indelad i olika kategorier, som alla syns under senaste inläggen.

Vill man absolut undvika annonstrådarna så kan man gå igenom sajten kategori för kategori och hoppa över Annonstorget.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst