Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: off-topicgod-morgon
Läst 378 ggr
JoJos
0

För er som är intresserade av uppdatering

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu kommer det lite bättre bilder =)

Dagens träning vart inte så jätte "hysterisk" sadla tränsa och träna lite kommandon och lydnad nere på volten. Gick super bra =)

JoJos
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En till bild =)

gejsa
0

Vad fin han ser ut. Stallet ser ju också stort ut. Har du inackorderingar också?

Ser att ni fortfarande har snö kvar på backen. Otroligt vad mycket snö ni måste ha fått.

Linda
0

Åhh han ser riktigt bebis ut, fin färg önskar er lycka och välgång mvh Linda

JoJos
0

Gejsa :TACK =)   Jo det är stror och lufftigt =) har jusst nu bara 1 inackordering men kommer fler,så vi är 5 hästar i stallet för tillfället =) JO vi fick massa snö det snöade konstant i nästan 2 dar så lite snö blev det ;)

Linda : Tack så mycke =) ja visst gör han =) tack än en gång och detsamma =)

JoJo o studsen

PS. kommer med mer info i morron och förhoppnings vis fler bilder oxå om ni fortfarande är intresserade ?    DS.

JoJos
0

Halloj  i stugan =)

Dagens träning vart en skritt körrunda, villket studsen skötte GALANT =)

han va såå super duktig han pinna på som om han inte visste hur man gjorde annat, lugn o fin lyssna på alla hjälper och han tillomed gick för bi stona utan prolem han sa hej o sen va de inte mer med det =)

får se vad morrondagen brinngar =)

MVH JoJo & Studs

gejsa
0

#4 Så ni äger 4 hästar i familjen då eller? Vad har ni mer för hästar?

Carola

JoJos
0

Japp 4 st är våra och 1 är inackorderad =)

Jojo o studsen

gejsa
0

Så ni rider hela familjen eller? Vad har ni mer för hästar? Nyfiken i en strut är jag.

Carola

JoJos
0

Studs är ju Våran (min och min sambos) Dom andra är tjejen som jag driver stallet med hon har 2 halvblods ston på snart 5 år och sen så delar vi på en shettis kille på 3 och den 5:e hästen är en korsning mellan halvblod fullblod också en hingst.

Kommer yterligare en hingst om några veckor (en arabhingst)

Gårdagens träning vart att hänga lite på honom med sadel, villket han tyckte va hur kul som hälst han vände sig om o nosa och det såg ut som att han tänkte nämen husse (det var sambon som hängde) vad gör du där =)

Idag ska vi försöka skritta lite..

JoJo O Studsen

JoJos
0

Idag kommer hovslagarn så vi får se vad som händer annars har vi mest tagit det lungt pga dåligt väder men vi har tagit några små rundor med vagnen och sprungit lite löver bommar på volten =)

JoJo & Studsen