Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: ridtravare
Läst 919 ggr
Scandi
0

Älskade travare. Utställing för vbl travare!!

E_hjo
0

öö?

DojoKelder
0

????

Mangis
0

Är du medlem i vår ridtravarförening?

DojoKelder
0

#3 Jag är medlem där!

Mangis
0

Trevligt!

Snuttan
0

Finns det utställningar för travhästar? Har aldrig hört talas om nämligen… De döms väll bara på prestation i stort sett..?

Mangis
0

Nja, det är väl meningen att det ska bli såsmåningom iaf, utställning för ridtravare. Då bedöms bl.a. hur de musklat om sig. Cool

Snuttan
0

Mangis: låter inte som en normal utställning… Tycker det är en bra idé, menar inget ont eller så; men får jag föreslå att man kommer kalla det något annant än ustställning om meningen är något annat än den klassiska för hästar?

Mangis
0

Nja heelt onormalt är det inte. Exteriören bedöms i den mån det finns några rastypiska drag. Letade efter TR men hittade det inte, det måste ha kommit bort i nya hemsidan. Minns tyvärr inte om titeln på tävlingsformen var utställning, men jag har för mig att  det även skulle synas att hästen var musklad för sin användning (eller något sådant). Den delen tycker jag är ganska viktig eftersom hela poängen med ridtravarföreningen är att vi som har travare som annat än travhästar ska kunna samlas kring aktiviteter där vi är välkomna att delta med våra hästar.

Murre_Uddiz
0

Scandi! Du får komma hit o berätta vad du mena! ;P

Scandi
0

sorry att att jag inte skrivit ngt!! men min dator är ävldigt dum o tar bort min text ibland..lr rätt ofta :S men vad ja menade var att ni skulle sätta in en bild på en travare som ni äger lr sköter om o så kunde d bli som en liten "utställnig":P

Mangis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mangis har ett eget fotoalbum och en egen hemsida.

E_hjo
0

Okaaj =)
En bild får ni…
Hahaha (hon är så tjock just nu…) ;)

E_hjo
0

En till… =D
P.s: Maggan heter hon! ;)

jen
0

här kommer en bild på två bästisar Skrattande