Madonna 1989-2009
Idag är mitt hjärta i tusentals bitar. Min älskade Madonna fick tarmvred imorse, grannen ringde halv 10 att hon rullade sig väldigt mycket i hagen, halv 11 hade veterinären varit här och avlivat henne. Sitter hemma och tårarna vägrar sluta rinna, jag vet att hon inte har ont längre men allt känns så tomt, så meningslöst.
Behövde bara skriva av mig lite, ska försöka få lite sömn nu, men den känns så långt borta.
Vila i frid mitt hjärta!

Usch det är alltid hemskt att förlora en bäst vän men trösten är ju att hon mår bra där hon är nu och det känns bättre med tiden.
Det är alltid värst när det kommer helt oförberedt, man hinner inte hänga med och allt känns så fel.
Jag hoppas du kommer gjennom sorgen på det vis som är bäst för dig.
Hon mår iaf bra nu, även om det inte direkt känns som nån tröst just nu.. 
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Usch, tråkigt! :(

#2 Ja det är fruktansvärt just nu, men det blir ju som sagt bättre, får försöka ägna mig åt de andra helt ch hållet nu ist.
#3 Ja det va verkligen oförberett, allt skedde liksom inom loppet av en timma. Men nu är hon begravd jämte min andra trotjänare, så de får springa och må bra på de gröna ängarna och uppfostra föl, det de va bäst på båda två!
Usch det är jättejobbigt! Min medis häst togs bort för några veckor sedan. Saknaden efter henne är enorm och kommer i vågor, men jag tänker att varje gång det blåser i hagen så är det nog hon som springer där :')

Det är faktiskt en väldigt bra tanke, så har jag faktiskt inte sett på det innan!