Häst massör, sökes!
Jag söker en häst massör, eller en equaterapeft (stavas?)..
mitt sio har en låsning i korset/länden eller kanske si-ledsproblem…
min vett ska ha 1500kr föt ett besök och återbesöken kostar 750kr, det tycker jag är dyrt.
finns det någon som vet någon massör i landskrona trakten, teckomatorp eller i närheten, kan ja få hans/ hennes nummer..

http://www.svef.se/medlemmar-soder.html
Camilla Alexandersson sägs vara vääldigt bra!!! Jag ska ringa henne nästa gång det är dags för Brimad :)
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Jag tycker inte din veterinär låter värst dyr… Om det är priser inklusive behandling? En equiterapeut eller liknande är sällan så mycket billigare. Och en massör/equiterapeut är inte istället för veterinär, så vet du inte helt säkert att det är en låsning det handlar om skulle jag råda dig att ta veterinären. Risken finns ju annars att du får betala för båda…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Nu har vi mammas bästis sedan barnsben som är massör/hovslagare hos oss och vi får det mesta nästan för halva priset… Men det priset du uppger tycker inte jag verkar dyrt alls med tanke på att det dels är en veterinär och en massör som kan använda båda utbildningarna. Priset är alltså tid + omkostnad så som material eller bensin + arbetstid, vilket jag i.af tycker låter rimligt då.
Hakuna matata!
men dom jag läst om innan tar 500 och då kommer dom ut till en…
jag måste köra in till kleniken. så då ska ja hyra släp, fixa en som kan köra och betala bensin.. vips så har dom 1500 blivit runt 2300kr, och det tycker ja e dyrt…
aha jag trodde veterinären kom ut då :P
Hakuna matata!
#1 tack, ringer direckt..
vet du om hon som står innan e bra!!
Solbritt Åkerblom
jag fick inte tag på Camilla, men jag fick tag på Solbritt… hon kunde på söndag…
vem e bäst… dom låg ungeför lika i pris… camilla 600 + mil (i och försig längre att köra), Solbritt 500 + mil…

#6 jag har inte hört talas om Solbritt, men hon är ju utbildad equiterapeut, så hon kan nog sin sak :) du får gärna berätta på söndag sen hur du tyckte hon var :)
Medarbetare på Dressyr.ifokus
visst..
Gud va skönt et känns, så mellan 12 och 13 kommer hon på söndag. kommer låta granda stå inne då, så jag kan borsta henne och ducha av henne innan så hon är ren.
Nu måste alla hålla en tume igen för oss, det gick så bra när ni gjorde det sisst ja åkte till vetten..
så på söndag mellan 12 och 15 sänd granda helande tankar!! snälla
Du skrev "det gick så bra när ni gjorde det sisst ja åkte till vetten.."
Min fråga hur länge sen var detta ?
#9 senaste gången ja var hos vetten var för typ lite mer än 2 månader sedan, för att få mitt sto frisk förklarad från en hälta hon hadde… varför undrade du detta
hon hadde inte ont i ryggen då… om det va det du trodde…
nä hon blev friskförklarad från en hälta
Kan rekomendrea Solbritt Åkerblom som laser och akupungtör.. hon är mycket trevlig och mn om häst och ägare. och hon ställer upp, ändrar tider när det bassar en m.m. mycket trevlig tjej..