Godmorgon 23/8
Tycker det är dåligt med godmorgon-trådar nu för tiden, jag tycker det är ganska kul att läsa vad alla ska hitta på för kul så startar en för idag 
Vaknade tidigt idag av att hunden låg ooch gnällde, jag gjorde en "dum" sak igår och köpte märgben till dom och han vet att det ligger ute på gården så han har gnällt sen igår så fort han kommer in. Han vill ut och tugga ben, inte ligga inne och sova 
Igår kollade jag på en ny stallplats till Vimsie. Jättemysigt stall som oxå driver en ponnyridskola så det finns ridhus och allt annat man kan behöva ha. Jätteskönt! Om exakt en vecka idag kommer han hem. Han har varit borta i 4mån nu så jag saknar honom enormt. Ska bli jättekul!
Idag ska jag inte hitta på så mycket, ta en sväng med hundarna i skogen och försöka glömma att det är månd imorn och man måste tillbaka till jobbet. Sol och fint väder är det iallaf 
Va ska ni hitta på? 
Mvh Jennifer

god middag! har varit barnledig hela helgen så jag vaknade för 40 min sen! =)
inget speciellt planerat idag, ska gå ut o se hur taket till mitt släp ser ut. ev får jag åka in o köpa lite ny färg.

Wohoo! Det var längesen det var go morron tråd. :O
Jag har varit vaken sen halv elva, sedan var jag och hunden ute och tränade lite lydnad bl.a.
Nu sitter jag här och lagar lite lunch samtidigt =)

God förmidda!
Vakna 1 idag efetr dagen bravader
5-kamp hos mina kusiner hehe! Idag så tja va ska ja göra…ut ska ja och greja med pållarna arbata toa från marken i väntan på beslutet om hur ja ska göra med min rygg.
Imorgon är de skola Tjoho -.- och jag tror ja håller på att bli sjuk inte kul, men solen skiner och de är 18,9 grader varmt ute 

Ja, jag har ju slutat skriva godmorgontrådar. hi hi
I dag ska jag tömma i stallet. I morgon ska vi högtryckstvätta allt.
Jag som trodde att det var sista gången men fick ju inte iväg Gobban på foder till någon. Suck!
God "morgon". :P
Vaknade för urlänge sen men har inte ätit frukost än. Haha, kanske dags nu. Ska bara ut till stallet senare ikväll och kolla till Rappe. Får se om jag rider en kortis också. :)

#4 Inte Fille kvar?

#6# Jo då, men en tjej ska ta honom på foder fast han ska stå kvar här. Men meningen var ju att jag skulle få ut båda till samma ställe och min inackordering skulle flytta. Så jag fick stänga stallet. Har tröttnat som du kanske förstår?!

Idag vaknade jag vid tolv XD Var på "Typ en festivak" i Nyköping o dansade hela natten. Så jag har ärligt inte gjort ett skit av min dag. Lagat mat. Ska sen kolla till hästarna. Tvätta kläder.. Skolan börjar ju imorrn. Shit - Friheten är slut!! :(

God kväll.
Sambon fyller år idag så på morgonen bakade jag bullar och sambon garnerade smörgåstårtan. Sedan var det fika för hela slanten som gällde.
Gick ut en sväng till hästarna och såg att grabben hade fått ett sår bredvid huvudet. Smetade på helosan och efter en stund kom dottern och sa att han hade ett till sår på andra sidan huvudet. Så det var bara att ta fram helosan igen och kladda på lite till. Verkar ha kliat sig på något vasst?