Julklapp till häst.
japp. snart jul då =) , Vad brukar du ge eran häst/ar på jul ? (lr om du ha sköthäst lr så), Lr ger ni dom nått extra gott ? iaf vad ? , och om ni ha fixat julkalpp till hästen så säg vad ;P
Dem brukar få extyra med morötter och äpplen och knäckebröd :P

Samma som #1#
Lykka fick ett kandar för inte så längesen, så fick hon ett schabrak dekorerat med hennes namn också.. det var tidiga julklappar.. :) annars får hon massor av pussar och massa morötter, äpplen, knäckebröd och allt sånt gott som hon tycker om

ooh var har du köpt den med vild åsa? sån skulle brago haft!

jag kulle vilja ha en där det står kungen på ena och ohanterad på andra någon som sett de orden på grimma??

Pim och Fontane ska få mkt morötter, knäckebröd och äpplen på julaftonskväll…..
#6 - Det går nog att beställa någonstans.. Men jag har bara sett "Sötast, Vild, Superstar, Kaxig, Vältränad".. ;)

.. och lat har jag sett ;D
#9 - Haha.. En sån skulle jag behöva ha till en häst i stallet!! XD
Gav nog nåt till en/några hästar förra året, kommer inte ihåg vad =P Det här året blir det väl mycke gos och en massa gott =)
Är ju inte mina egna nu, medryttarpållar.
Storhästen får BoT ryggtäcke, Ponnyn får tömkörnigsgrejer (som antaglgien bara jag kommer använda haha, är mer till mig).
Åker jag ut på självaste julafton även så får de extra godis.

Jag har köpt en grimma som det står Busig på till Hotten.

Det får bli morötter, äpplen och knäckebröd i år igen. Samma sak varje år men det verkar uppskattat i varje fall!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
#5 finns på Eko i Fjälkinge! Billiga var de också. Under 100-lappen.
Jag funderar på att ge Yrla en massageomgång av utbildad massör.. det var en i stallet som gav sin häst en sådan massage, och det visade sig vara mycket uppskattat. - är dessutom nyfiken på om Yrla är spänd någonstans, och hur jag själv skulle kunna massera henne lite lätt, vilket massören visar en..
För övrigt ska hon få ett nosluddset. extra gottigheter på julafton och så har jag en massa prylar på min önskelista som är Yrlarelaterade förstås… =) Får se vad jag/vi får.

#15 och jag som ska dit på fredag.. darn.. hade inte tänkt att köpa ngt till hästarna.. :D