Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketthoppning
Läst 1357 ggr
Eastwoods
0

tips? :)

jag har massa tråkiga hinder hemma som jag gärna vill göra något åt. så som sagt har ni några bra, enkla och billiga tips ? :D:D:D:D

dijete
0

Måla om dom, Sätt ihop dom.. Endast din fantasi sätter gränser!:)

cordenia
0

säger som #1 att bara måla om dem gör stor skillnad och finns så mycket roliga färger och mönster att måla med Glad

JoyBysen
0

Det var ju nån som hade satt vaxduk på hinderna här :) Då kan man ju få i alla pliak mönster :)

jen
0

måla enfärgat och linda med färgad tejp runt

eller måla som en polkagris-stång…  mums

Loa-bg
0

När vi ändå nämner vaxduk kan jag också lägga till tejp. Finns tejp i olika storlekar och färger, har gjort roliga mönster på ett av hinderna jag har, funkade super.

Birke
0

Om du vill ha omväxling i hoppning, så ta en promenad ut i skogen, leta upp en fin stig o bygg hinder. Leta rätt på träd som har fallit, diken o bäckar. Det brukar jag göra :P

Loa-bg
0

Tillägg på det Birke sade bara:
om du inte själv äger marken, kolla med markägaren först!

Naturhinder är bra träning och fruktansvärt kul (:

Birke
0

#8 Bra,m det måste man alltid göra.

linnearydqvist
0

Måla dom! :) det gör allting mycket roligare! vi har nyligen målat morötter och hästskor på ett av våra hinder, det blev jättefint, verkligen ^^

Caspianowner
0

Lorita var det som klistra fast Vaxdukar på sina bommar. De vart helläckra. Går att köpa billigt i butiker som tillhandahåller gardiner mm.

Har själv köpt styvbita för dryga 150 kr. för att sätta på våra tråkiga slitna bommar-