tävlat idag...
jupps, idag var det dags för min och Brimads första lokala start, trotts att jag haft han sådär 8 månader ;) men bättre sent än aldrig, eller hur? ;)
har anmält mig till 4 andra tävlingar innan, men små pettitesser har gjort att jag blivit tvugnen att stryka mig, som tappsko, dåligt väder, sår på ben så han vart svullen m.m.
har varit med på en klubbtävling innan, LC:2, clear round, vid en viss procent fick man rosett och sen LB:1 kom vi tvåa.
och sen programridning en gång, man betalar för att sedan rida upp ett program och bli bedöm av riktigt dommare, LB:1 och LA:1, fick dryga 65% i båda.
och idag var det dags för vår första lokala start, LC:2 och LB:1, framridningen kändes SUPER, men såfort han kommer in på banan, så tror han att bokstäverna ska hoppa upp och bita han under magen ;) han är en kille med en hel del nerv, dessutom vet jag att han inte är rädd igentligen, utan han bara driver med mig, men han är en stor kuse på dryga 180, så han vet att han är stor och jag "liten"och kan göra som han själv vill ;)
men LC:2 skarapade vi ihop 63.7% och en 7:e plac :)
I LB:1 då han redan varit inne på banan en gång, kändes mycket bättre fick 69.8%, men jag var andra startande i den klassen av 40! och eftersom vi var där redan 8 på morgonen, då jag startade bland dem första i LC, av då 40 även där, så var klockan 13.00 när jag ridit min start i LB, så vi körde hem, klockan skulle bli 17.30 innan LB var klart, och det var ju inte säkert att det ens skulle räcka till placering.
Min tränare var där också och tävlade, och ringde sedan när det var klart och jag blev 3:a :D
Så av 2 starter, 2 placeringar :) Och vår första lokala med.. duktig Brimad <3
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Skoooj! =)
Men vi vill ju se en bild eller två! :P

Grattis
Inte dåligt för en första tävling 

#1 blev tyvärr inga bilder :P därimot film, men dem har jag inte lagt över på datorn ännu..
Gu vad kul att det gick så bra på tävlingen, Grattis till de fina resultaten 

GRATTIS!!
Så skoj! Riktigt kul att höra :)
Kramkram
// Marielle
-Ucbus.. förevigt i mitt hjärta..
Gud vad skojj! :D Grattis! :D
Åh vad roligt, grattis! 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Gud vad kul! Grattis!!!

Vad kul! Grattis!
Kom till Dagstorp den 28 november, då är tanken att jag och Ronaldo ska debutera :D

#9 haha, här planerar vi långt fram märker jag ;) jag visste inte ens att tävlingsterminen för så långt fram i tiden existerade :P
hum, vi får se, vi får se :) dagstorp är ju inte så extremt långt härifrån..
vi får se om jag har han kvar då eller lånat ut honom.. jag är så kluven…

hehe oh yes! ;)
Jag har märkt att det snurrar en del i skallen på dig förtillfället ;)
Men du har ju eget stall, ta in hästar på tillridning/ försäljning medans du väntar på skolor och allt vad det är. Tidsfördriv plus en extra slant.
Grattis!!