kanske ni vet någon foderhäst ev?
vet ni någon som ska ha ut sin häst på foder och sedan även att man får köpa om man vill???? får jag huset vill jag ha "direkt"…. ha nu två som jag har lite kontakt med…. men vill gärna ha fler alternativ…. kramen linda

Vad menar du eg? Du har ju två egna eller? Vill du ha flera? Vad för häst söker du?

#2 Varför så bråttom??? Är det inte bättre att ge det lite tid och få en häst du verkligen vill ha. Du har ju dock 2 så hästlös är du ju inte…..

Hoppas att du hittar någon!

ska låna en som min pojkvän å jag kan dela på…. så därför måste de va en lugn men ändå nåt som kan va kul för mej att rida…. ej under 5år….
här är min jobbarkompis hästar till utlåning
http://www.horsetrading.se/annonser/stall_bete_och_hastvard/foderhast/11398.asp

#4 vad kul!! Hoppas ni hittar en underbar häst då!! så stackars pojkvännen inte behöver bli avskräckt..

frågade min ena kompis…. hon har två jag får låna men den ena som e dotter till den andra säljer hon aldrig! å jag vill gärna ha chansen till köp iallafall…. så de aktuella e ett sto Varmblod/arab blir sexton nästa år…. kännt henne några år bott ihopa me min älskade toppen!!! hmmmmmm…. hon har haft föl….

Jag har en valack jag ska låna ut. Blir sju år nu. Supersnäll men är inte så jättemycket utbildad, kan grunderna i western. Kan ev. tänka mig att sälja honom senare…
Pm:a om det låter intressant.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
oooo, vilken fin pålle johanna!