Vretagymnasiet?
Hejsan! :)
Är det någon här som ska börja på vretagymnasiet på islandshästlinjen? :) Det ska jag :) hade varit kul att snacka lite ;)
/ Evelina :)
Jag ska börja på Vreta, men på ridhästutbildningen :D Men vi lär ju ses ändå, går ju samma kurser bara att du har praktiken på Stenholmen ^^
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
okeej :) va kul! :)
Japp :) Har du varit där tidigare? :)
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

oj vad kul att få läsa om nya vreta elever. Är själv en gammal elev. Gick ut för 2 år sen =)
#4 Vad kul :) Trivdes du?
jag går där nu. :) ska börja andra året nu nästa vecka :D
#3 haha neej , fick reda på i fredags att jag kommit in :O haha , gjorde omval .. haha :) har du varit där ? :)
#6 Då lär vi ses där då ;)
#7 Jaa, har varit där på båda prova-på-dagarna, tror jag kommer trivas super :D
ni kommrt verkligen trivas superbra! Det är en toppenskola med riktigt på lärare och man lär sig verkligen!
Var förberedda på MKT fika hela tiden ;)

hehe… mycket fika.
Kommer nog ihåg det. Satt och hängde i sofforna utanför matsalen konstant =P
Jag har varit på hästutställning på anläggningen 2ggr och tycker det är så himla fint! :) Hade gärna gått där om jag fick välja igen…
Fy vilken otur man har, blev påkörd av en moped i söndagskväll och har fraktur i handen = gips 4 veckor :( Härlig start på gymnasiet 
#9 Okej :) känns bra att höra :D
#12 Usch :/ fyfan! stackare! :(