Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettislandshästar
Läst 1518 ggr
[deedeeojohnny]
0

Vretagymnasiet?

Hejsan! :)

Är det någon här som ska börja på vretagymnasiet på islandshästlinjen? :) Det ska jag :) hade varit kul att snacka lite ;)

/ Evelina :)

Klasselover
0

Jag ska börja på Vreta, men på ridhästutbildningen :D  Men vi lär ju ses ändå, går ju samma kurser bara att du har praktiken på Stenholmen ^^

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

[deedeeojohnny]
0

okeej :) va kul! :)

Klasselover
0

Japp :) Har du varit där tidigare? :)

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Smex
0

oj vad kul att få läsa om nya vreta elever. Är själv en gammal elev. Gick ut för 2 år sen =)

Klasselover
0

#4 Vad kul :) Trivdes du?

NettanLindholm
0

jag går där nu. :) ska börja andra året nu nästa vecka :D

[deedeeojohnny]
0

#3 haha neej , fick reda på i fredags att jag kommit in :O haha , gjorde omval .. haha :) har du varit där ? :)

Klasselover
0

#6 Då lär vi ses där då ;)

#7 Jaa, har varit där på båda prova-på-dagarna, tror jag kommer trivas super :D

NettanLindholm
0

ni kommrt verkligen trivas superbra! Det är en toppenskola med riktigt på lärare och man lär sig verkligen!
Var förberedda på MKT fika hela tiden ;)

Smex
0

hehe… mycket fika.

Kommer nog ihåg det. Satt och hängde i sofforna utanför matsalen konstant =P

Sofia_Schultz
0

Jag har varit på hästutställning på anläggningen 2ggr och tycker det är så himla fint! :) Hade gärna gått där om jag fick välja igen…

Klasselover
0

Fy vilken otur man har, blev påkörd av en moped i söndagskväll och har fraktur i handen = gips 4 veckor :( Härlig start på gymnasiet Gråter

[deedeeojohnny]
0

#9 Okej :) känns bra att höra :D

#12 Usch :/ fyfan! stackare! :(