Vad har ni..?
Katter! Fyra stycken såna ;)

Förutom två hästar.. så ha vi (familjen dådå) två marsvin,en fågel, en katt, en hund, 3 höns o en tupp = )
En schäfer, WILMA :D Och en svensk bondkatt, SUNE :D

2 katter, Affe och Axel,
4 hundar, Bull (min egen Tax), Basta, Roxy och Rajja
2 kaniner, Kajsa (löwenkanin) och Jonas ( dvärjvädur 10 år)
Några dammråttor har vi oxå! =)
3 hästar och ev en 4e på G att köpas ( låssaspapsen ska ha en att köra i skogen)

4 marsvin, och en kanin som min kusin har på "foder", eller ja, den räknas nog som deras nu. har varit där i några år…
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

2 katter och 3fiskar + en lillasyster( hon är inget djur)
en hamster, och massa fiskar.
men hos mamma finns det katt och hund.

två katter och en kanin

En kanin å två fåglar! =)

2 katter (en perser och en exotic)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
Jag lever tillsammans med två vuxna hundar och en iller, förutom häst och tvåbent sambo =)
2 kaniner och en man hihi

har tyvärr bara en hund kvar nu (som är min) hade 3 katter och 2 till hundar innan… annars har familjen 4 katter och 2 hundar till (den ena blir min om 8 månader) lite komplicerat:S

#20 nej vilken fruktansvärt söt kanin! vad är det han har vid öronen? extrahår eller?
#21 Japp hon har mängder utav extra hår där;) Hon är som en stor hårboll hela hon:)
Tvcå katter- Sickan och Murre, hittekatter ca 4år. Sickan är sedan 22april dethär året bortsprungen..:/

1 liten katt, Lotus heter han 

4 katter

#25 och svinet är han på 2 ben och högtryckstvätt??

#27 aaahahaha aaa

#27 you've got it ;)

hihi
två katter och en gubbe ;)
Ronja *bilden* är en blanding norsk skogkatt och huskatt. Hon har snöhuden mellan tårna och mycket av skogkattbeteendet har jag fått veta från skogkattuppfödare som jobbar på samma plats som jag ;)
Ronja är födt Valentines Day 2002, och vi fick henne i den tro hon va en hona. När vi väl sagt "hon", och döpat henne Ronja och haft henne ett år upptäckte vi att Ronja egentligen va en Ronny tack vare diare och behov för tvätt under svans.. ;) Men då sa vi att skit samma, katten struntar i va vi säger och fortsatte säga Ronja och "hon" ;) Ronja är min lilla bäbis som fölger mig överallt!
“A single dream is more powerful than a thousand realities.”
― J.R.R. Tolkien
http://www.fyllepenna.net
Celine *bild* är en renrasig huskatt. Fött i Juli 2000 och kom till oss 11 september 2001.. :S va inte alls svårt att komma i håg just det där.. Hon kom från en omplaceringsorganisation i Norge, och va redan sterilicerat när vi fick hon (tack alla gudar med tanke på att vi omedvetent fick en HANE i hus… ) och det va kärlek vid första blick! Vi hadde ringt och sagt vi kunne erbjuda plats till en innekatt, och dom sa" ja men vi ahr Celine"
Vi kom för att hälsa på :) Innan jag ens frågat äfter celine ville jag titta om vi blev kära i en. Jag såg denna underbara skapning i en bur, och rakt bort för att hälsa. Gissa väm det va… Celine! it was ment to be! hon är den mäst hengivna varelse av en katt jag sett, hon fodrar oss med lekmöss sedan hon inte har tilgong på ordentliga möss, och visst skall man ju hjälpa sin familj med mat eller hur?
“A single dream is more powerful than a thousand realities.”
― J.R.R. Tolkien
http://www.fyllepenna.net

en kanin. lejonhuvad hane. tror att han är 3 år, köpte honom på 4H-gården men de verkade inte ha så stor koll. han går lös i vissa delar av huset och går på kattlåda och har fått en kattlucka.

2 hundar, 5 katter
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

#35 oh är h*n lika duktig på att prata som einstein?

nej så fruktansvärt söööt!!!! herregud, hur lär dom fåglar sånt? liksom, hur får dom fram beteendet så dom kan belöna? typ burra upp fjädrarna

heeelt sjukt grym är han… "suuuperstar"

Här hemma delar vi vårat liv med. Eller delar och delar. Vi försöker passa upp på dem så gott vi kan ;-) Och som tack för det så får vi bo ihop med dem.
5 illrar
6 katter
1 hund.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Hund, katter, kaniner, höns och akvariefiskar.

4 hästar, 6 katter, 2 hundar och 2 undulater. Min kanin tog jag bort nyss. Blev ju över 13½ år.
2 katter, 1 hund
Doris 2 år papillon-phalené
Oscar 10 år huskatt
Selma född sista april i år, från Stall Surmulen, huskatt

#47# Nej, det är jätteovanligt. Normal livstid är 6-9 år ung enl veterinärer. Därför skrev jag åldern. Är faktist lite stolt för det. Vi väntade på att han skulle självdö. Men icke nicke. Vi fick låta honom somna in med en spruta. Normalt brukar ju hjärtat bara sluta slå. Så dom lider inte. Nu fick vi ta bort honom pga cancer i stället.

3hästar,3hundar,3katter,6marsvin och 8kaniner

En hund, 5 katter och fiskar.. det blir lite mycket ibland:D. Men dom är fina
. Brukar oxå ha min hunds mamma då och då och en annan hund och så är vi stödhem åt en kisse…

2 stallkatter det är allt
och tre hästar 

en katt och två kaniner
#49 oj, undra hur gammal den skulle blivit om den inte hade cancer
De´n levde rätt mycke på övertid ;)

#54# Ja, det undrade vi också eg. Hjärtat var det inget fel på inte tänderna heller. Veterinären brukade undersöka honom då och då när han ändå kom till hästarna eller mina andra smådjur. Det kändes så fel att ta bort honom pga cancern. Han hade sådan livsgnista. Men han började ju får starr så ögonen blev ju sämre och sämre. Du vet som hundar som är gamla kan få. Dom tappar synen till sist.
Men han hoppade omkring ändå.

Tre hundar, tax, wachtel och rottweiler, kossor och ett par höns.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
#55 ok..