Vem har en hubertus här?
hej vem har en hubertus sadel här??
jag han nämligrn hittat en.
men hon viste inte vad bomvidden va på. men mätte och fick det till 18cm. va e det för bom vidd??
ja skulle få prova den och hon stod för frakten ner, passade den köper ja den passar den inte betalar ja frakten tillbaka
http://www.blocket.se/boden/Hubertus_dressyrsadel_22959078.htm?ca=23_9&w=3
ps den e inte skev som den ser ut den ligger snett på pallen…
hur är do. är dom sköna??

jag har en gammal hubetus hängades i stallet som jag hade till Japp innan han pensionerades.. Nu är jag så bortskämd med Prestige, tycker den är fruktansvärd att sitta i.. Nu har jag en allround och ingen dressyr, som jag ser att du har hittat..
Den på bilden ser ut att vara lika vid som min, och då snackar vi vid ;) Men bättre med en något förvid sadel än försmal, du kan ju alltid padda upp..
Medarbetare på Dressyr.ifokus
#2 hon som har den säger att den är rätt smal. hon trodde den va normal mot smal…
haft den på ett smalt lite varmblid…
ja ja ska nämmligen köpa en fårulls vojlock av en i stallet
tycker du den ser fin ut.. tycker du det är ett oki pris?
är dom hårda att sitta i??

#3 hubertus är väldigt rymliga vid manken, om man jämför hubertus normal med ett annat märke är den vid.. så visst, hon säger kanske att den är normal mot smal, och det är den kanske i hubertus mått…
helt ok pris om stoppningen är bra..
Medarbetare på Dressyr.ifokus
jaja få ta och prova den…
Jag har en hubertus dressyrsadel och den är jätte bekväm! Alla som suttit i den tycker väldigt mycket om den.
Sthlmsjenna - Sajtvärd på ridtravare.ifokus.
Sveriges största ridtravarblogg - http://stockholmsjenna.se

Jag har haft en hubertus och jag är jätte nöjd med den. Men alla människor tycker ju olika och de som jag upplever som jätte bra kan ju vara väldigt fel för andra.
// Marielle
-Ucbus.. förevigt i mitt hjärta..
hur tycker ni den ser ut under till, är det bara ja som tycker den e knölig..

jag har en hubertus hoppsadel som Peppe hade innan. är också bortskämd med bättre sadlar så gillar den inte så mycket
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
snälla är det ingen som kan säga hur ni tycker den ser ut i stoppningen…

Men man kan inte se sånt på en bild om den är knölig. Det kan vara skuggor osv i lädret. Därför är det svårt att ha en åsikt om de.
// Marielle
-Ucbus.. förevigt i mitt hjärta..