Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: off-topicgod-morgon
Läst 883 ggr
Thorsson
0

OT: Gamleby gymnasiet/ Vrangstad

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det någon här inne som ska börja/går där? =) Åker dit nu om en vecka dvs den 16e och stallar in Lord och gör det hemtrevligt för honom. :) Sedan börjar jag på måndagen och oj vad mycket vi har kvar att göra :(
Vi har målat om en låda och textat hans namn lite snyggt, det var riktigt jobbigt att sitta och dutta dit med en riktigt liten pensel. Dock blev det förväntansvärt bra för att vara handmålad och så! :)

Så idag packade vi den med täcken och schabrak och benlindor som jag skulle ha med mig, la ner alla småsaker som olja, sjuksaker och sådant där så länge med.
Packade om ryktlådan och la över till den nya ryktlådan.
Damsugit ^^
Sorterat alla saker.
Det är mycket kvar att göra, tömma box, smörja upp allt läder. Vilket är otroligt mycket… Packa färdigt resten dagen innan färden, bada Lord :D ^^
Hovis och terapeuten ska komma den 11e tror jag och finslipar det sista med hovar och skadan. :)
Bild på lådan ^^

[Nesslan]
0

Jag ska börja på ett annat naturbruksgymnasium den 17 :) Men ska inte ha med någon häst just nu, har ingen ridhäst. Men letar efter en foderponny att ha på skolan! Så jag hoppas att det blir nått.

Din låda var ursnygg! :D

Thorsson
0

Vart ska du börja då? :D Hoppas du hittar din foderponny då, det kan vara rätt kul att ha sällskap av en häst ^^ Det är han som blir min flyktingskompis om det inte funkar ;)

tack! :D

[Nesslan]
0

#2 Strömma Naturbruk heter det, ligger i Västra Götaland :) Ja anläggningen är jättefin med ett nytt stort ridhus så det finns verkligen bra träningsmöjligheter. För träna och tävla är min grej :) Hoppas att han blir helt frisk och att ni trivs på det nya stället :)

Thorsson
0

Tack! Ja, jag hoppas på att börja tävla jag med. För det är något jag vill göra jag med! ^^ Har redan skaffat nätkompis som bor där så hoppas det funkar när vi träffas med! :D
Hoppas det går bra för dig, håller tummarna för att du hittar någon bra ponny! :D