Hur ser dina täcken ut?
Ja hur ser dit täcke ut beskriv lite lägg in en bild =)
Jag lägger ut lite bilder på mina täcken men de va lite dålig kvalite på bilderna återkommer med bättre bilder senare.
först täcket är stall/svät täke fr hööks =)

Och så har även Japp ett likadant täcke som #1 fast marinblått med halsdel, för dem riktigt kalla och ruskiga dagarna..
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Nyköpt!
Fleecefodrat täcke tilkls i vinter, fast fanns bara rutigt när min hästägare skulle fara och köpa.. Inte lika fint, men funktionen är ju viktigast.

Kan inte lägga in bilder här längre =(
Cilla89a: däremot är jag väldigt nyfiken på priserna på horsewaretäckena du har! har länge funderat på att köpa sånna men har ännu inte hittat nåt ställe där det står pris utskrivet på hemsidan, konstigt nog. vart brukar du köpa dina och pris?
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

#15 www.hastshopen.se
toppen bra sida :) många varianter och tjocklekar att välja mellan och det står exakt pris också, eftersom det skiljer sig om man har 125 eller 165 ;)
Dessutom älskar jag verkligen att dem har "mellan" storlekar som 140, 150 och 160.. Eftersom Brimads täcken är minsta laget om dem är 155, och i största laget om dem är 165, och helt perfa om det är 160 :D
Och det finns ju inga andra märken som har dessa "mellan" storlekar..
Medarbetare på Dressyr.ifokus

#16 tack! =D
#17 menar du mig? min dator hänger sig, det tar 40 min att ladda upp EN bild och sen måste man starta om den innan den blir normal igen…
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Jag har bara ett täcke till min. Ett hemmasytt fleece täcke. Han har inte riktigt vuxit i det än dock. Bild kommer senare.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km