Hästlös
Jaha, då har man blivit hästlös igen då.. 
Visst, det är klart att jag visste att den här dagen skulle komma, även om jag trodde att det skulle dröja ett tag, men nä. Min medryttarhäst ska säljas och stoet som jag också har hand om ska skickas till slakt.
Usch, det känns inte alls kul! Det här är ju min lilla älskling det handlar om. Hästen som jag har tränat upp från att ha lullat runt i grisepass och inte kunnat någonting (i stort sett) till att bli riktigt fin!
Nää, usch.. Nu är jag ledsen! :(

vad trååkigt :(
varför skall stoet gå till slakt? :/
Medarbetare på Dressyr.ifokus
#1 - Ja, jättetråkigt! :(
27-årigt sto med gravt eksem, så det är lika bra det. Att sälja henne är det ingen idé med, så hon åker på onsdag..
ska de slakta e n häst pga att hon har eksem? :S
#3 - Hon är 27 år gammal också.

jättetråkigt juve, men det låter ju som rätt beslut för gamlan.
synd du inte bor här nere vid mig. har HÄSTAR som behöver röra sig. ;)
#5 - Hästar? Öh, du vet att jag inte petar på annat än raggsockor. ;) Jag vill inte ha en häst, jag vill ha en ullboll! =)

jamen de är bollar på vintern!
#7 - De kan inte tölta.

vi kan lära dem!
#9 - Bara om jag får döpa om dem till isländska namn..

det finns massa varmblod som kan tölta 
#11 - Men de går inte att tävla på. ;)

Jo då V75 går utmärkt 
#17 - Haha, jag håller mig hellre till V5. ;)
Hahaha, ni är för roliga ni xD
Tråkigt för dig Juve. Hoppas du hittar ngn ny "Ullboll" att ta hand om 
#15 - Tack!
Om inte annat så har jag första tjing på Alex's (här på forumet) föl som kommer om ett år. Fast det har jag bestämt själv, så säg ingenting till henne om det. ;)

*ropar på Alex*
Hahaha nejdå men hoppas du hittar någon :)
Hihi, tyst! ;)
Mjo, problemet är ju att det är 1000 andra raser per en islandshäst. Och det är bara islandshäst jag vill ha.. :P
#6 Du får dra på lite löshår på häststackarn ;)

Ååh så tråkigt.. kram på dig!
// Marielle
-Ucbus.. förevigt i mitt hjärta..
*Ser framför mig hur Maja vinner V75 på en töltande travare*
Nä men tycker fortfarande du ska kika runt, måste ju finnas några fler islandshästar runt Örebro, och nån kanske vill ha hjälp.
Sen är det ju himla tråkigt att du ska behöva förlora honom nu efter allt jobb, men så är det ju tyvärr, det man inte äger själv lånar man ju bara…
Och fölis är min… Om det inte blir en fuxhingst, då ska jag överväga saken. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Men runt Örebro så finns det ju massor med islandsähästar som söker medryttare/fodervärd :)
#21 - Haha, det vore en syn.. ;)
#22 - Tja, jag har kikat runt massor men har bara hittat en islandshäst och han står så dumt till (har ingen bil). Men det dyker förhoppningsvis upp någon! =)
Hm jaha. Jag tittade för några veckor sen, hittade massor med hästar då :P
Men lycka till :)
Åh, vilka sidor kikade du på då? =) Jag tycker att jag har tittat på alla sidor som finns på hela internet.. :P
hm hm, bukefalos, och hastnet :)
#26 - Nu finns det bara saluannonser kvar, tyvärr.. :(
Synd att du inte ville komma ner och tävla v75 på Crow :O Han kan gå i både pass och tölt juh ;)
Lycka till med letandet, det kommer kanske någon :) Har du satt in en annons själv? Jag fick ett jobb på en annons på hästnet ;)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Kan ju vara så att de flesta annonser är borta nu under sommaren, när hästarna går på bete. Kan nog komma fler till hösten. 
Men annars är det ju smart att lägga ut en själv.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst